8/24/2013

YAY OR NAY | Maxiskirt

Maxiskirts, je vind het geweldig of juist vreselijk. Persoonlijk hou ik ervan omdat het zo ongelofelijk tof staat -en bovendien lijk je er langer door, wat in mijn geval best wel fijn is-. Ik heb er zelf een gekocht een paar dagen geleden, ik heb hem nog niet gedragen maar dat komt nog wel. Ik ben van plan om nog een how to style the maxiskirt artikel te maken, maar ik warm jullie nu alvast op met een aantal geweldige outfits.





Het leuke is dat je hem op allerlei manieren kunt combineren. Vooral met een paar killer heels (Jeffrey Campbells!!) staat het geweldig, maar aangezien ik mezelf toch nog iets te jong vind om rond te paraderen op een paar hakken houd ik het liever bij een paar platte schoenen. Met bijvoorbeeld een paar all-stars staat het heel casual, maar ik denk dat het met broques of clarks ook heel gaaf is. Zelf vind ik vooral de hele minimalistic outfits tof -Zwarte rok, witte crop top, een blazer en clutch en you're ready-. 

Ik wil in elk geval nog een how to style artikel maken met een maxiskirt, dus stay tuned. Ik ben in elk geval benieuwd hoe jullie een maxiskirt zouden combineren -als je ervan houdt tenminste-. 

.Liefs, 
Maartje

4 reacties:

Een reactie posten