9/02/2013

BACK TO SCHOOL | Drie outfits voor je eerste schooldag

Oke, ik kom er een beetje laat mee, mijn back to school 'serie', maar beter laat dan nooit. Er komen waarschijnlijk nog meer back to school artikelen, ik heb namelijk een idee voor een leuke DIY en ik wil jullie ook nog graag mijn 'eigen' outfits laten zien, dus dat komt wel goed. Ik heb in elk geval mijn best gedaan om een aantal leuke outfits voor jullie samen te stellen, zonder polyvore dit keer. Ik heb drie outfits gemaakt die ik jullie vandaag ga laten zien.


Op je eerste schooldag wil je natuurlijk wel een beetje een goede indruk maken, vooral als je dit jaar naar de eerste klas gaat. Wat dan toch wel 'belangrijk' is is je outfit, dat is het eerste wat mensen van je zien. Natuurlijk gaat het echt niet alleen om het uiterlijk, innerlijk is veel belangrijker, maar er leuk uit zien is vaak wel handig om een goede indruk te maken. Het belangrijkste is dat je iets draagt waar jij je fijn in voelt. Stel, je bent bang dat je te klein bent, dus je doet hakken aan naar school (wat me sowieso geen geweldig plan lijkt, tenzij je er een hele dag op kunt lopen). Als jij niet gewend bent om op hakken te lopen en platte schoenen veel fijner vindt, dan voelt dat toch wat ongemakkelijk en dat straal je ook uit. Bovendien hoef je je niks aan te trekken van wat anderen van je vinden, dat lijkt moeilijk en dat is het ook wel, maar je moet doen wat je zelf wil, want daar wordt je gelukkig van en daar voel je je fijn bij.

Deze outfit vind ik persoonlijk de leukste, ik hou van het jurkje. Het is een beetje preppy, echt zo'n old school girl outfit and I like it. Ik vind de sokjes echt schattig, ik heb zelf ook zo'n paar en ze zijn echt heel leuk. Het is geen hele opvallende outfit qua kleur, maar wel qua items en combinaties, als je snapt wat ik bedoel.


Deze outfit is wat mij betreft iets gewaagder, vooral qua kleur. Ik besef me nu pas dat deze outfit wel heel zomers is, maar dat is zo verholpen met een panty en een zwarte blazer of blouse. Ik vind de beanie echt geweldig, ik wil zelf ook nog graag zo'n gekleurde. Ik vind de tekst op het shirt ook leuk -ik ben dol op eten- . Deze outfit is denk ik leuk als je toch wat meer op wilt vallen.

Dan de laatste outfit, deze is iets chiquer en het meest basic van de drie. De kleuren zijn niet zo opvallend en de items ook niet. Ik vind het leren jasje hier erg leuk, ik wil er zelf ook nog heel graag eentje alleen ik vind ze vaak zo duur. Ik vind de statement ketting ook heel mooi. Ik denk trouwens dat als je deze outfit iets te chique vindt, je de loafers heel goed kunt vervangen door een paar allstars, daar wordt het iets sportiever van.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze outfits, al zit je misschien alweer op school. Ik ben wel benieuwd wat jij aandoet op je eerste schooldag, oh, en wat vind je van de manier waarop ik deze setjes gemaakt heb? Moet ik dit vaker zo doen of vind je het fijner als ik ze gewoon via polyvore maak?

Veel succes op school,
liefs Maartje.



3 reacties:

Een reactie plaatsen