9/18/2013

REVIEW | Maybelline babylips cherry me

Babylips, een ongelofelijke hype in Amerika. Deze schattige lipbalms werden tot voor kort niet verkocht in Nederlands, maar binnenkort is het zover, ze komen. Ik heb er op vakantie in Portugal al eentje weten te scoren en die ga ik vandaag voor jullie reviewen. Want zijn ze de hype waard, of zijn ze net als alle andere lipbalms?
























Ik was zelf ook helemaal enthousiast aangezien ze er geweldig uit zien -ik ben echt een sucker voor leuke verpakkingen, oops- en ook via Ameriaanse youtubers heb ik er al veel van gehoord. Ik heb gekozen voor de smaak/geur/kleur Cherry me. Van de vijf babylips die naar Nederland komen zijn er twee met een kleurtje (de andere is roze).




Deze lipbalm zou veel werkende en natuurlijke ingrediënten bevatten en dat klopt ook wel, zo zit er onder andere shea butter en honing in. Wel moet ik zeggen dat ik vind dat er wel veel ingrediënten inzitten terwijl ik liever een lipbalm met weinig -en goede, ofcourse- ingrediënten zie, aangezien ik nu toch het idee heb dat er veel overbodige dingen inzitten, al weet ik daar ook niet alles vanaf hoor. Een volledige lijst met ingrediënten kun je o.a. hier vinden.

Maar werkt het nu ook en is het ook zo'n fijne lipbalm? Ik ben bang dat ik hem iets te overhyped vind, het zijn fijne lipbalms en ze maken mijn lippen zacht en voorzien ze van een kleurtje, maar toch had ik aan de ene kant iets meer verwacht, aangezien ik er zoveel over gehoord heb. Begrijp me niet verkeerd, het zijn echt fijne lipbalms en ze werken goed, maar niet beter dan mijn andere fijne lipbalms.


Hier zie je de swatch en de kleur op mijn lippen, het is geen hele felle kleur, je lippen krijgen er een subtiel kleurtje van en dat is leuk. Net even iets extra's. Op mijn hand lijkt de kleur trouwens heel metallic maar dat valt reuze mee op je lippen.

Deze lipbalm is fijn, en hij behoort zeker tot mijn favorieten, maar ik vind de hele hype iets te, al zien ze er wel ongelofelijk leuk uit. Oke, stel je eens voor hé, je bent in een openbare ruimte en je pakt opeens je babylips, dan kijkt iedereen natuurlijk zo van 'wauw, die zien er echt tof uit!' of 'Wow, babylips, gimme please'. Als je opzoek bent naar een fijne lipbalm die goed werkt én er leuk uit ziet is dit denk ik wat voor jou. De verkooppunten vind ik op dit moment nog onduidelijk, maar ik geloof dat ze (in elk geval) bij de dirx drogist te koop zijn. Als ze nou niet te koop zijn bij jou drogist kun je ze altijd online bestellen op deze site, ze kosten hier €3,49.

Ik hoop dat jullie mijn review een beetje leuk vonden. Misschien kwam het een beetje negatief over, maar ik vind ze echt wel fijn hoor, het is alleen zo dat er genoeg andere lipbalms zijn die net zo fijn zijn.

Liefs, Maartje.


2 reacties:

Een reactie posten