10/28/2013

Catrice - Browno Mars

Ik besloot laatst dat het toch weer eens tijd was om mijn nagels te lakken, dat doe ik niet heel vaak, ik heb namelijk geen geduld. Ken je dat, dat je net je nagels helemaal perfect gelakt hebt en dat je naar de wc moet? Of dat je je nagels perongeluk stoot tegen iets. Dag mooie nette nagels. Dat gebeurd me dus iedere keer, en dan heb ik er geen zin meer in dus haal ik alles er maar af. Dit keer gebeurde het me ook, maar ik heb het toch maar even opnieuw gedaan, en dat ga ik jullie vandaag laten zien.
































Ik heb gekozen voor Browno Mars van Catrice, een bruine metallic/foil kleur. Ik vind de naam ook echt heel leuk bedacht. Het is een kleur die niet heel erg opvalt, maar het is geen nude. Hij lakt heel fijn en droogt snel. Ik heb overigens wel het oude flesje van catrice, dus hij heeft -gelukkig- nog zo'n rond breed kwastje, ik weet niet hoe de nieuwe zijn, aangezien ik die nog niet geprobeerd heb. Ik heb even wat gegoogled en ik ben bang dat 'ie niet meer te koop is, maar helemaal zeker weet ik het niet.

Natuurlijk doet dit lakje ook weer mee met mijn 50 shades of nailpolish challenge. Het gaat nog niet zo hard trouwens, dit is nummer 11. Ik moet er dus nog 39, of nouja, iets minder, want ik heb nog een aantal foto's op mijn iPhone, dus daar zal binnenkort ook nog een artikel over komen.

Ik ben trouwens een beetje aan het experimenteren met het maken van foto's, dus ik ben benieuwd wat jij het fijnste vind, swatches van dichtbij, of juist van ver af? Als je nog tips hebt qua fotografie, laat het me dan zeker even weten want dat vind ik altijd leuk.

Wat vind jij van dit lakje, en wat is jou favoriete kleur nagellak voor de herfst?
xx Maartje


1 reacties:

Een reactie plaatsen