10/27/2013

Lookbook | Dr Martens

Dr Martens, je vind ze geweldig of je vind het niks. Ik heb nu al ongeveer een jaar een paar zwarte en ik vind ze geweldig. Ze zijn huge en ongelofelijk lomp en dat vind ik leuk. Ze zijn makkelijk te combineren en het allerbeste, ze lopen heerlijk. Ik zat weer eens op lookbook rond de kijken en bedacht dat het wel leuk was om een lookbook inspiration artikel te maken met dr. Martens, dus bij deze.



































































Het leuke is dat je dr Martens eigenlijk met alles kunt combineren, ook met een jurkje of een rokje, dat kan juist heel goed. Ik vind ze ook heel tof wanneer er sokjes bovenuit komen, of met van die high knee socks. Alle outfits hierboven zijn best wel grunge/edgy, dat vind ik toch wel heel mooi. 

Wat in elk geval zeker is is dat ik ooit nog een paar koop, ik vind ze gewoon zo fijn. Ik heb overigens nooit last gehad met inlopen, terwijl ik wel hoorde dat dat altijd een beetje een probleem was. Ik wil, als ik nog een paar koop, denk ik witte of bordeaux. Allebei kleuren die ik heel gaaf vind, al zijn witte misschien nog iets makkelijker te combineren (Ik zie nu trouwens dat er helemaal geen foto van een paar witte dr Martens tussen staat, oops). Ik vind van die korte ook wel tof, maar ik denk dat ik de hogere toch het mooiste vind.

Ik ben wel benieuwd wat jij van dr Martens vindt, en welke kleur jij het leukste vindt. 
Liefs Maartje

5 reacties:

Een reactie plaatsen