10/26/2013

Mijn favoriete nagellakjes voor de herfst en winter

Het is herfst, al lijkt het soms nog niet zo met dat mooie weer (vind ik overigens helemaal niet erg hoor, haha). Ik vind herfst echt zo'n leuk seizoen, 's avonds sneller donker, kaarsjes aan, mooie gekleurde bladeren én warme chocomelk! Ik vind het altijd leuk om mijn nagels een beetje aan te passen aan het seizoen, dus vandaag ga ik jullie mijn favoriete herfst, en ook al een beetje winter, nagellakjes laten zien.


In de herfst vind ik donkere kleuren als bordeaux altijd heel mooi, maar ik vind glitters ook geweldig voor in de herfst, want stiekem doet dat me altijd denken aan de feestdagen. Ook nude en bruine kleuren vind ik erg mooi.

H&M - golden days || Essence - gold fever || China glaze - I'm not lion || H&M - Nude dude

De twee lakjes van de H&M komen uit een kerstset van vorig jaar, dus zijn niet meer in de winkel te koop, jammer, want ik vind het echt leuke lakjes, vooral de namen zijn zo leuk! Dan het lakje van essence, deze ligt gewoon in de winkel en is zo mooi, hij heeft gouden en rode glitters en het is echt zo'n kerstlakje. Als laatst het lakje van china glaze, dit is mijn enige china glaze en hij is echt heel gaaf, hij heeft allemaal holografische glitters.
























Maybelline - Red Seduction || OPI - You only live twice || Catrice - Caught on the red carpet

Dan rood, ik denk dat dat toch wel mijn meest favoriete kleur is over het algemeen. Rode nagellak staat zo ongelofelijk chique en mooi. De nagellak van maybelline heb ik al ongelofelijk lang, laatst pakte ik hem er weer eens bij en hij is echt heel mooi. Een hele basic rode kleur. Dan You only live twice van OPI, ik denk dat je, als je mijn blog al wat langer volgt, deze echt wel eens voorbij hebt zien komen, hij is rood en soms zie je zelfs wat gouden glittertjes. Als laatste deze van catrice, dit is ook een hele basic rode kleur, nog net een tintje donkerder dan die van maybelline. Ik ben er trouwens eentje vergeten op de foto te zetten, namelijk leading lady van essie. Die heb ik laatst bij de big bazar voor 3 (!!!!) euro gekocht en hij is echt prachtig.



Hema - 43 || H&M - Purple sparkle || Pieces - Dark coral || OPI - A rose at dawn.. broke by noon || Action - purple

Dit lakje van de hema is roze met af en toe een soort blauwe gloed, heel mooi. Dan eentje van de H&M, uit het zelfde setje als nude dude en golden days, die ik net al lied zien. Het lakje van pieces heb ik vorig jaar voor sinterklaas gekregen en is ook heel mooi, een soort oudroze kleur. En natuurlijk dit lakje van OPI, dit was mijn eerst OPI lakje en hij blijft mooi, een hele koele roze kleur, een beetje metallic maar wel heel mooi. Van het ene uiterste naar het andere, dit lakje is namelijk van de action en ook deze is heel mooi, hij heeft paarse met gele en groene glitters, klinkt een beetje apart maar het is echt mooi. Ook hier ben ik er eentje vergeten op de foto te zetten, namelijk mijn nieuwe lakje van pupa, n 244 (ze hebben helaas geen namen).



H&M - Metall me || w7 - Cosmic black || Essence - fly firefly fly || L'Oréal - Confettis || Essence - Ticket to the show en Front row or backstage?

Weer een lakje uit de kerstset van de H&M, ik vind de naam echt leuk. Het is best wel een basic glitterlakje, donkergrijze glitters. Dit lakje van w7 heeft een zwarte basis met zilveren glitters en hij heeft een klein beetje een liqued sand effect, zoals die lakjes van OPI. Dan een ongelofelijk gaaf nagellakje van essence, de naam is heel leuk, maar het effect is nog leuker. Dit is namelijk een glow in de dark nagellak, en hij werkt ook echt, het is dus niet zo'n lakje die licht geeft met zo'n blacklight. Ook leuk is dit lakje van L'Oréal, deze heeft zwarte en witte matte glitters wat voor een heel leuk effect zorgt. Als laatste deze duo van essence, deze heeft een zwarte basis met hele mooie glitters en een bruine topper, ook met glitters.

En dat waren ze alweer, mijn favoriete herfstlakjes. Als er eentje (of meerder natuurlijk) is waar je graag swatches van wilt zien, laat het even weten want dan zal ik daar iets mee doen. Ik ben in elk geval benieuwd naar wat jou favoriete nagellakjes zijn voor de herfst!

Liefs,
Maartje







2 reacties:

Een reactie posten