11/26/2013

Lookbook | Tartan print

Een print die de laatste tijd best wel 'in' is is de tartan print, ook wel bekend als (schotse) ruit. Ik vind het zelf een hele toffe print, het is best wel grunge en edgy maar het kan ook heel preppy gedragen worden, om maar even in de engelse termen te blijven, haha. Het leek me leuk om er een lookbook artikel van te maken, net als een poosje geleden met de dr. Martens en dit keer heb ik er ook nog een soort polyvore outfit bijgedaan.


De outfits hierboven vind ik stuk voor stuk echt heel tof. Het jurkje links vind ik echt geweldig met dat kraagje. Als ik ooit zo'n jurkje tegenkom is 'ie van mij, hetzelfde geld eigenlijk voor de blazer/het jasje bij de outfit ernaast, ik vindt het leuk om te zien dat je het ook heel simpel kunt combineren. Sowieso is het best wel een statement printje dus hoeven er niet pers├ę heel veel accessoires bij. De derde outfit is pas echt less is more en dat vind ik echt heel mooi hier, naast het jurkje ben ik ook dol op de schoenen die ze draagt en het rood met zwart staat heel mooi bij haar bleke huid. De laatste outfit is met een sjaal, ik heb zelf ook een soort tartan sjaal (van de primark overigens) en daar ben ik echt dol op.

Leather jacket: Forever21 // Dress: New look // Shoes: Dr martens // Socks: Topshop // 
Statement ring : H&M // Rings: Nelly

Zoals ik al zei heb ik er ook een polyvore look bij gemaakt, wat dat vind ik altijd leuk om te doen, haha. Het jurkje is echt heel schattig en staat perfect met een leren jack, die kun je overigens echt overal mee combineren. Hetzelfde geldt voor de dr. Martens, ik weet het, ik schrijf er nogal veel over maar ik vind ze gewoon zo fijn haha. De sokken vind ik ook echt heel gaaf, ik wil zelf ook graag nog zo'n paar, ik heb zwarte knee high socks maar ik vind van die witet met strepen dus ook wel heel leuk en ik geloof dat ze ze ook bij de h&m verkopen. En tja, de ringen zijn ook gewoon heel gaaf, ik vind grote ringen op het moment heel leuk, maar de set met ringen is ook heel gaaf, vooral als het above knuckle ringen zijn, dat stond er niet bij vermeld. 

Wat vind jij van de tartan print en heb jij al een item met deze print?

Liefs Maartje

2 reacties:

Een reactie posten