11/25/2013

Photography | All the little lights

Hee, het is alweer hartstikke lang dat is wat heb geschreven, ik verwaarloos mijn blog een beetje ben ik bang, oops. Het is gewoon harstikke druk, toetsen, so's en andere projecten en dan is het binnenkort alweer sinterklaas. Gelukkig ben ik vandaag lekker vroeg thuis, ik ben normaal het vijfde uit op maandag, maar het laatste uur viel uit, yesss. Ik ben morgen de hele dag vrij, aangezien de leraren studiedag hebben en waarschijnlijk ga ik naar catching fire, ik ben echt heel benieuwd dus daar heb ik wel zin in.







































Ik ben echt best wel blij met hoe de foto's geworden zijn, het geeft wel een tof effect. Bovendien is het heel makkelijk en is het enige wat je nodig hebt een spiegelreflex en kerstlampjes. Over kerstlampjes gesproken, die heb ik al wel een maand hangen denk ik, don't judge me, ik vind het gewoon zo leuk en gezellig, haha. Er komen binnenkort waarschijnlijk nog meer photography artikelen, want dat vind ik leuk.

Ik kwam overigens op de titel door het liedje 'All the little lights' van passenger, ik geloof zelfs dat zijn hele album zo heet. Het is in elk geval een leuk nummer dus zeker even een aanrader om te gaan luisteren!

Ik ga nu even huiswerk maken en leren en dan hoop ik dat ik vanavond nog wat tijd over heb voor mijn blog en dat soort dingen. In elk geval, fijne maandag nog!'

Liefs Maartje

1 reacties:

Een reactie posten