11/09/2013

Update #2 | 50 shades of nailpolish

Hey! Ik vertelde laatst al dat ik binnenkort weer eens een 50 shades of nailpolish update zou maken, dus dat heb ik bij deze gedaan. De vorige was echt al een poosje geleden dus het werd ook wel weer eens tijd. Toch draag ik eigenlijk te weinig nagellak vind ik, ik heb zo veel, maar ik gebruik het gewoon te weinig. Ik wil deze challenge wel halen, dus ik ga proberen om mijn nagels weer vaak te lakken!


Echt zo'n classy, basic rode kleur, zo'n kleur hoort eigenlijk iedereen te hebben | Deze is nog heel zomers, mintgroen blijft een mooie kleur | Aw yes, opi. Dit lakje is een beetje metallic, maar wel heel mooi, geen hele standaard kleur | Dit lakje komt nog uit de zomercollectie van l'oréal, dit is echt een barbie/suikerspin roze kleur | Dit is een lakje van essie die ik voor drie euro (!!!) bij de big bazar heb gekocht, ik geloof dat deze nu niet meer te koop is, hij kwam overigens uit de wintercollectie van vorig jaar | Nog een mega zomers kleurtje, weer van l'oréal, dezelfde collectie als de roze. Ik vind hem leuk maar wel heel geel, haha | Last but not least, deze van pupa. Deze heeft mama voor me meegenomen uit Italië en hij is echt heel mooi.


Het schiet al op met de 50 shades of nailpolish challenge, ik heb niet meer heel veel tijd. Ik zit nu, met deze zeven erbij op 18, ik ben dus nog niet eens op de helft, ai. Ik heb officieel tot 2 februari 2014, maar ik denk om eerlijk te zijn dat ik de challenge een jaartje ga verlengen. Dat is ofcourse nog niet zeker, het ligt er een beetje aan. Het artikel is overigens een beetje aan de korte kant, maar ik wilde hem toch graag plaatsen,

Liefs Maartje


3 reacties:

Een reactie plaatsen