12/24/2013

Crushes at the moment

Ik zag dit bij Esmay en het leek me leuk om ook zo'n artikel te maken. Want zeg nou zelf, daar is helemaal niks mis mee toch? Dit keer staan Zac Efron en Max Schneider op het programma, wie kwijlt er even mee?









Ja oke sorry, maar who can handle this? Hij is zo schattig en ik vind z'n haar echt ongelofelijk tof. Bovendien kan 'ie geweldig zingen en dat is toch wel een pluspunt. Gewoon serieus, hij kijkt echt zo schattig en ahkjldjdjfl. En dan die meest linkse foto, dat hemdje en kijk hoe gespierd hij is. Ik heb er even geen sixpack picture bijgedaan maar google it, now. Zoals ik net al zei kan hij dus ook heel goed zingen, dus mocht je benieuwd zijn, hier is zijn cover van counting stars en hier die van demons. Ik vind ze allebei echt geweldig want zijn stem is zo mooi. Hij heeft hier ook een klein baardje en dat is al helemaal sexy haha <3.

Ik denk dat Zac mijn all-time favorite is en blijft hoor, dit is gewoon niet meer normaal. Ik denk dat zo ongeveer iedereen hem wel kent, ik bedoel, als je High school musical kent dan ken je Zac ook. En als je High school musical niet kent dan is er iets een klein beetje mis gegaan (vat het niet te persoonlijk op hoor haha). Zac was altijd al knap maar het lijkt wel of 'ie er telkens beter op wordt. En dat hele kleine baardje (of nouja, als je dit een baardje mag noemen maar you know what I mean). Eigenlijk wil ik alle High school musical films nog een keer kijken, dat lijkt me echt zo leuk om te doen. En 17 again, die heb ik nog niet gezien maar dat wil ik nog wel een keer doen dusja. Ik vind hem overigens wel leuker zo met z'n haar omhoog.

Wie zijn jullie crushes at the moment? En wat vind jij van Max en Zac? Let me know,
liefs,
Maartje

3 reacties:

Een reactie posten