12/05/2013

Photography | Candy cane crush

Hee, ik vertelde laatst al dat ik best wel veel bezig ben met fotografie de laatste tijd. Ik heb alweer candy canes en ik ben een beetje bang dat ik een kleine verslaving heb ontwikkeld, die dingen zijn zóó jummie. Ik begon dus laatst wat foto's te maken van mijn candy canes want ik verveelde me (oke, nee, dat is niet waar, studieontwijkend gedrag) en eigenlijk ben ik best wel blij met de foto's haha.











Sommige foto's hebben een beetje dat bokeh effect en dat vind ik echt zo tof he <3. Ik wil binnenkort ook nog buiten foto's gaan maken, van de natuur en alle mooie bladeren, maar dan moet het wel een beetje mooi weer zijn. Ik hoop dat ik daar binnenkort nog even tijd voor heb want dat lijkt me leuk.

Oh en voor wie het zich afvraagt, dat kattenetui op de achtergrond komt van de h&m en ik vind hem cute. Het was als liefde op het eerste gezicht zegmaar, ik ben namelijk nogal dol op katten (en koeien trouwens ook want koeien zijn awesome). 

Vinden jullie dit soort photography/klets artikelen een beetje leuk? Het is trouwens vooral photography maar hmm.. ik weet niet zo goed of dit leuk is dus ik ben wel benieuwd wat jullie vinden. Ik ben sowieso wel benieuwd wat jullie leuk vinden om te lezen dus laat me dat even weten.

Liefs Maartje

3 reacties:

Een reactie plaatsen