12/03/2013

Sinterklaas wishlist

Hey, ik ben misschien een beetje laat, maar vandaag wil ik mijn sinterklaas wishlist aan jullie laten zien. Het is al bijna zover, nog een paar dagen en dan is het sinterklaas. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet echt het gevoel heb dat het bijna sinterklaas is, ik denk dat dat komt omdat ik het de laatste tijd nogal druk heb gehad met school. Dus, beter laat dan nooit, mijn sinterklaas wishlist.


1. The body shop body butter trio
Ik was een poosje geleden bij de body shop en toen heb ik alle drie de geuren even geroken. Ik vond ze alle drie heel lekker en ik ben dol op de body butters van the body shop (die zijn echt amaaaazing, dus mocht je nog een fijne body butter zoeken <3). Alle drie de geuren zijn echt hele kerstige geuren en ja, dat vind ik leuk. Bovendien vind ik de verpakking ook echt heel lief, vooral die met dat gingerbread mannetje.

2. Bad hair day beanie
Toen ik deze zag was ik echt helemaal verkocht, hij is zo cool en ahdjfkljk. Ik hoop echt heel erg dat ik deze krijg want ik vind hem echt tof. Sowieso ben ik dol op beanies, vooral in de winter, ze zijn zo lekker warm en staan ook nog eens heel leuk.

3. Photocrafty book
In dit boek staan allemaal dingen over fotografie, een soort DIY's/tips voor vanalles. Ik vond deze er wel heel leuk uitzien en ik ben heel benieuwd wat er allemaal in staat. Ik zag deze op de site van de urban outfitters (wat hebben ze daar toffe spullen zeg, echt heel gaaf, het is alleen een beetje duur).

4. Rimmel - Urban purple
Ik zag deze bij de kruidvat en ik vond de kleur zo mooi, het is opzich een best simpele lak, gewoon creamy dus zonder glitters of glansjes. Hoewel ik glitters echt te gek vind vind ik zo'n kleur als deze ook heel mooi, hij is een beetje wijnrood/aubergine.

5. OPI - All sparkly and gold
Ik denk dat OPI samen met essie mijn favoriete merk is qua nagellak, het is zo chique, echt een cadeautje om te krijgen. Ik vond deze kleur wel heel mooi dus ook deze belande op mijn verlanglijstje. Hij komt trouwens uit de Mariah Carey kerstcollectie, dusseh, all I want for christmas (of sinterklaas) is yououuu.

6. Forever21 cadeaukaart
Oke, dit spreekt opzich wel voor zich denk ik. Ik vind de forever21 een superleuke winkel dus het leek me wel een goed idee om een cadeaukaart te vragen. Ik heb vorig jaar met sinterklaas een h&m cadeaukaart gekregen (2 zelfs) en dat vond ik wel heel leuk, dus daarom vraag ik er dit jaar eentje van de forever21.

7. The hundred year old man who climbed out of the window and disappeared
Ik lees de laatste tijd best veel in het engels en ik vind de boeken van John Green erg leuk. Dit boek leek me ook wel leuk dus het leek me wel een goed idee om hem er ook bij te zetten.

8. Yankee candles
Ik hou van kaarsen en dat vooral van geurkaarsen. Ik heb heel veel gehoord over de geurkaarsen van Yankee Candle, dus het leek me leuk om er twee te vragen, dit zijn van die mini's, om de geur uit te proberen. Ik heb de geuren Macintosh spice en Christmas cookie gevraagd.

9. Ikea tafeltje
Ik ben dol op het volproppen van mijn kamer met vanalles en nogwat. Ik zag dit tafeltje bij de ikea en ik vind hem wel leuk eigenlijk, voor bij mijn bankje. Ik ben alleen bang dat mijn kamer dan wel een klein beetje vol gaat worden maar oke, don't care, zolang ik er nog maar bij pas.

10. Skelet gloves
Ik zocht handschoenen en deze vind ik echt tof. Het zijn waarschijnlijk niet de warmste maar dat maakt me helemaal niks uit, als ze mijn handen maar een klein beetje warmhouden vind ik het al prima. Deze komen van de h&m, mocht je daar benieuwd naar zijn.

11. Lush santa's lipscrub
In de winter heb ik nogal last van droge lippen met heel veel velletjes en daarom leek deze lipscrub van lush me wel wat. Als het goed is ruikt en smaakt hij naar cola en kun je hem ook gewoon van je lippen aflikken, jumm.

12. Tribal/aztec sjaal
Deze had ik al eens gezien bij de h&m alleen toen is 'ie een poosje weggeweest geloof ik, ik zag hem in elk geval niet meer, maar plots kwam ik hem weer tegen op de site van de h&m en ja, de rest spreekt voor zichzelf.

Dat was mijn wishlist, ik weet dat ik sowieso niet alles krijg maar ik vind het ook gewoon superleuk om een wishlist te maken en tja, ik dacht, ik zet er zo veel mogelijk op zodat de sint (...) genoeg keuze heeft, haha.

Wat staat er op jouw sinterklaas/kerst wishlist?
Liefs Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen