12/23/2013

Update | Vakantie, kerst en mijn blog.

Heeee, het is vakantie, finally. Zo fijn dat ik nu weer even twee weken kan doen wat ik wil, het is ook wel weer even wennen, dat klinkt heel stom, maar ik had dit weekend echt telkens het idee dat ik huiswerk moest gaan maken. Gelukkig valt het allemaal mee en hoeft dat niet, haha. De afgelopen weken waren best wel druk en hectisch, dus het leek me wel leuk om jullie weer even bij te praten.











Om maar even te beginnen , deze foto's. Deze heb ik laatst gemaakt en ik ben er eigenlijk wel blij mee, vooral die van mijn dr Martens en die van mijn sweater zijn best wel tumblr-ish vind ik. Die van de nagellak maakte ik omdat ik daar eigenlijk graag een artikel over wilde maken, maar dit was bijna de enige foto die ik een beetje goed gelukt vond, dus dat laat ik dan maar zitten. Ik ben echt, zoals ik in een artikel van laatst ook al zei, heel veel bezig met fotografie en ik spaar ook voor een nieuwe camera (een canon EOS 600D, hij kost alleen zóóóó veel). Ik wilde de foto's wel graag even laten zien dus ik dacht, ik doe ze maar even bij dit artikel, haha.

Dan, over mijn blog. Ik ben er de laatste tijd niet bepaald mee bezig geweest. Ik had toetsweek en dat was best wel even hard werken, maar ik heb (tot nu toe, ik heb nog niet alle cijfers terug) cijfers gehaald waar ik best wel blij mee ben, niet ongelofelijk hoog hoor, maar geen onvoldoendes. Nu het vakantie is heb ik dus weer zeeën van tijd en daar ben ik zo blij mee. Ik wil echt graag veel gaan bloggen, ik heb genoeg ideeën dus ik denk dat het wel goed komt. Ik ga niet beloven dat er elke dag een artikel online komt, het moet voor mij ook leuk blijven en als het iets wordt dat 'moet' is het niet leuk meer. Ik ga in elk geval wel proberen om zo veel mogelijk te bloggen. Mocht je dus nog ideeën hebben voor blogposts, misschien iets wat je graag wilt zien/weten, laat het me dan zeker weten want daar heb ik wat aan!

Ook al is het vakantie, ik heb aardig wat te doen. Gelukkig alleen maar leuke dingen, dus ik zit er totaal niet mee. Als eerst hebben we natuurlijk kerst, daar heb ik echt ongelofelijk veel zin in en verheug ik me ook echt op. Wij organiseren altijd (dit jaar alweer voor de 6e keer) een kerstdiner bij ons thuis, dit jaar komen er ongeveer 30 mensen en iedereen neemt iets te eten mee. Echt supergezellig altijd, dus daar heb ik zin in. Na kerst, ik geloof die vrijdag of zaterdag, ga ik logeren bij mijn oom en tante. Zij wonen best wel dicht bij eindhoven, en laat daar nou net een nieuwe primark geopend zijn (met vier verdiepingen!!!). Je snapt waarschijnlijk wel wat ik van plan ben. Wij gaan dan met mijn oom en tante weer terug naar ons huis en daar vieren we dan met zijn allen oud en nieuw. En dan.... dan is het alweer 2014. Ik verbaas me wel eens over hoe ongelofelijk snel de tijd gaat. Verder wil ik heel graag nog een keer naar Amsterdam, maar ik weet nog niet helemaal zeker of dat ook gaat gebeuren.

Ik denk eigenlijk dat ik wel vertelt heb wat ik wilde vertellen. Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat jullie van de foto's vinden, hebben jullie nog tips qua dingen die ik zou kunnen verbeteren, want dat wil ik echt heel graag weten. In elk geval wil ik je nog een fijne avond wensen, met een fijne kerst wacht ik nog maar even omdat ik jullie nog wel spreek (of nouja, je snapt wel wat ik bedoel, haha).

Liefs,
Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen