1/27/2014

10 random facts about me #2

Hey, goedemorgen. Vandaag heb ik weer een artikel met wat random feitjes over mezelf, ik heb dit al eens eerder gedaan en ik vind het ook altijd leuk om te lezen bij anderen. Bovendien kunnen jullie me zo weer wat beter leren kennen!

1. Ik ben aan het proberen om mezelf html en css te leren, met de site codeacademy. Ik vind het echt leuk om te doen! Het lijkt me zo tof om ooit een eigen lay-out voor mijn blog te maken hè oh!

2. Ik kan altijd extreem blij zijn met dingen. Als ik iets leuks gekocht heb kan ik echt dagen achter elkaar blijven zeggen hoe leuk ik het wel niet vind. Soms een beetje irritant, maar oke, beter dan wanneer ik niet blij ben met iets. Ik heb het ook met mijn (toekomstige) camera, ik blijf maar zeggen hoe gaaf ik hem vind. Ik ben zelfs al aan het aftellen (nog precies 4 weken!!!).

3. Ik ben nu al weer aan het kijken naar zomerkleren- en schoenen. Helaas is het nog maar Januari, beetje jammer.

4. Ik heb een bril, ik denk dat jullie dat wel weten, maar ik heb hem ook heel vaak niet op. Vooral in het weekend of in de vakantie, als we nergens heen gaan heb ik hem eigenlijk nooit op. Ik kan zonder bril ook prima zien, maar met is net iets fijner voor bijvoorbeeld op school.

5. Ik probeer nu ieder weekend al mijn huiswerk te maken op zaterdag, zodat ik de hele zondag niks 'moet' doen en dat voelt goed!

6. Ik vind tekenen het leukste vak op school, maar als ik echt een van de leer-vakken zou moeten kiezen denk ik dat het Engels of Nederlands zou zijn, beide vind ik best wel leuk.

7. Ik heb een kattenetui. Most random fact ever.

8. Ik hou helemaal niet van tv kijken, en dan bedoel ik echt tv kijken zegmaar, want ik ben wel dol op series. Vooral flikken Maastricht, ik weet niet waarom maar ik vind het echt GE-WEL-DIG. Nog even wachten en dan begint seizoen 8. Ik heb seizoen 4 t/m 7 nu gezien en eigenlijk wil ik voordat seizoen 8 begint seizoen 1 t/m 3 ook nog kijken.

9. Ik kan echt niet zonder mijn oortjes, ik heb ze echt altijd bij me. Ik zit heel veel in de bus dus dan vind ik het fijn om muziek te luisteren en dat gaat natuurlijk niet zonder oortjes.

10. Ik vind echt de helft van al mijn kleren niet meer zo leuk, beetje jammer. Ik weet niet hoe het komt, ik raak gewoon best wel snel uitgekeken op dingen :(

Vertel ook eens een random feitje over jezelf, vind ik leuk! En zijn er dingen waar jij je in herkent?
Fijne maandag gewenst in elk geval,
liefs Maartje <3

3 reacties:

Een reactie plaatsen