1/12/2014

Currently

Hey, het is alweer een tijdje geleden dat ik een artikel gepost heb. Het leek me leuk om een Currently artikel te maken, dit zag ik op de blog van Alyssa (haar foto's zijn echt geweldig trouwens) en het leek me wel een leuk idee. Dus bij deze, mijn eerste Currently artikel, gewoon zodat je een beetje weet waar ik mee bezig ben en wat ik doe, haha. Ik ben wel benieuwd of jullie dit leuk vinden trouwens!

Listening to Demons van de Imagine Dragons, Same love van Macklemore en The Monster van Rihanna en Eminem. Een uitgebreide music of the moment komt binnenkort online, daar ben ik mee bezig.

Reading the perks of a wallflower van Stephen Chbosky. Het is een engels boek maar ongelofelijk makkelijk te volgen, dus dat is wel fijn. Als je nog een leuk boek zoekt is dit zeker een aanrader.

Watching flikken Maastricht seizoen 5, ik hou van die serie serieus. Helaas duurt het nog zo lang voor seizoen 8 op tv komt, die begint pas weer op 14 maart @#$%^&. Oh en Grey's anatomie (google even op Patrick Dempsey, dat is een acteur die in de serie speelt. Z'n bijnaam: McDreamy <333).

Wearing mijn bordeauxrode vest van de Urban Outfitters, sjaal met aztec print van de H&M, een zwart t-shirt en rokje en knee high socks. En een panty natuurlijk, anders is het wel heel koud.

Loving het feit dat ik gisteren al mijn huiswerk al gemaakt heb en vandaag dus lekker kan doen wat ik wil.

Wanting een nieuwe (eigen) camera, het liefst een canon EOS 600D.

Feeling een heel klein beetje sad, ik wil zo graag dat het weer zomer wordt. December vind ik leuk, maar daarna mag het van mij wel weer afgelopen zijn met de winter. Ik ben alweer toe aan zomerkleren en vakantie. Gelukkig schijnt de zon vandaag en is de lucht helemaal blauw, dus dat maakt mijn dag weer goed haha.

Looking forward to mijn verjaardag, want die is al over 6 weken. 


2 reacties:

Een reactie plaatsen