1/21/2014

Hema matte topcoat

Vandaag wil ik jullie iets laten zien wat ik zelf best wel gaaf vind de laatste tijd, namelijk matte nagellak, of nouja, matte topcoat. Hiermee kun je vrijwel alle nagellak matte maken. Ik vind het matte effect heel gaaf bij bijvoorbeeld donkerrode nagellak, maar ook bij nude nagels staat het heel mooi. Vandaag wil ik jullie daarom een ongelofelijke budget matte topcoat laten zien, die van de Hema.

























































Als basislak heb ik Catrice - Caught on the red Carpet gebruikt, dit is een hele mooi donkerrode kleur. Hij dekt helaas niet geweldig, hij is niet heel egaal. Ik draag op de foto's twee laagjes van de rode nagellak en eigenlijk had er nog wel een derde laagje bij gemogen. 

De matte topcoat werkt heel fijn, gewoon een laagje aanbrengen over je basislak (dan moet die wel eerst droog zijn natuurlijk) en binnen vijf seconden is je nagellak matte. Waar je wel voor moet zorgen is dat je het snel aanbrengt omdat het dus ook heel snel weer opdroogt. Na een paar dagen wordt het matte effect wel minder, maar je kunt heel makkelijk opnieuw een laagje aanbrengen. 

(sorry voor het feit dat deze foto van iets minder goede kwaliteit is, deze heb ik laatst even snel gemaakt met mijn telefoon, maar ik wilde hem toch even laten zien)

Hierboven is dus even een foto van hoe het effect is bij nude nails. Dit vind ik ook echt heel mooi. Bijna alsof je geen nagellak draagt, maar toch iets netter en verzorgder. Ik denk dat dit echt heel goed kan als je bijvoorbeeld geen opvallende nagellak mag/wilt dragen. Ik vind het in elk geval heel chique staan.

Wat vind jij van matte nagellak, leuk, of hou je toch meer van glanzend?
Liefs Maartje.

1 reacties:

Een reactie posten