1/23/2014

Mijn DIY notitieboekje

Ik zag op het youtubekanaal van Maaike een superleuke en simpele DIY, namelijk een notitieboekje versieren. Ik had nog een heel simpel notitieboekje liggen dus het leek me leuk om die een beetje te gaan versieren. Het hele idee komt dus van Maaike, dit is ook meer om mijn resultaat te laten zien, you know what I mean?


























Ik heb het zelf een heel klein beetje anders gedaan, ik heb namelijk geen letters maar plaatjes gebruikt. Ik had nog wat leuke plaatjes en ik vind het resultaat zo eigenlijk wel heel leuk, alhoewel ik denk dat het ook heel mooi is als je er gewoon alleen tekst op plakt. 

Wat ik ook anders heb gedaan is het feit dat ik geen tape, maar plakplastic heb gebruikt, dit had ik nog over van mijn DIY boeken kaften. Hierdoor heb je niet zo'n last van strepen, maar is je boekje toch beschermt. 

De plaatjes hebben verder niet heel veel betekenis, behalve de quote van Ed Sheeran, die heb ik namelijk ook op mijn blog staan (in de header, mocht je dat nog niet gezien hebben). Ik ben best wel fan van Ed Sheeran en ik vind dit zo'n mooie quote. Het betekent eigenlijk dat ook al is het nu niet leuk, het zal altijd beter en leuker worden. Ik ga dit boekje ook gebruiken voor mijn blog, to do lijstjes, planningen, etc, dus dan staat die quote op het boekje ook een klein beetje voor mijn blog.

Nogmaals, alle credits gaan naar Maaike, ik vind het in elk geval een superleuke DIY!
Liefs, Maartje.




5 reacties:

Een reactie plaatsen