1/25/2014

The beauty blogger tag

Hey, ik ben laatst getagd door Judith met de beauty blogger tag. Nu ben ik totaal géén beautyblogger, ik draag eigenlijk nooit make-up. Oke, ik ben wel redelijk nagellak addict, maar verder, tja. Toch wilde ik deze tag wel doen, want er zitten ook een aantal hele leuke vragen bij, dus bij deze.

























In the picture: Sally Hanson - Mint sorbet, L'oreal - Acid Watermelon , L'oreal - Banana Pop, Essie - Bond with whomever

Is je haar gekruld of stijl van zichzelf?
Gekruld, absoluut. Toen ik ongeveer drie/vier jaar was had ik altijd heel veel haar met ongelofelijk veel krulletjes. Nu is het stukken minder, maar ik heb zeker slag/krul en eigenlijk ben ik daar best blij mee, haha.

Verf je je haar zelf of laat je dit bij de kapper doen?
Ik heb mijn haar twee keer geverfd, maar dat is ook al weer best lang geleden, dus op dit moment heb ik gewoon mijn natuurlijke haarkleur weer. Ik heb het, toen ik het geverfd heb, gewoon thuis gedaan, niks mis mee en ging helemaal goed. Ik vind het prima werken thuis en eigenlijk ook een beetje geldverspilling om het bij de kapper te laten doen (maar dat is natuurlijk persoonlijk).

Draag je altijd make-up?
Nee, zoals ik dus al zei draag ik eigenlijk helemaal geen make-up. Om de vraag toch te kunnen beantwoorden, als ik wel make-up zou dragen, zou dat sowieso niet altijd zijn. Ik heb er echt totaal geen moeite mee om zonde rmake-up de deur uit te gaan, haha.

Hoe lang ben je bezig met je make-up?
Oke, deze vraag sla ik even over, deze kan ik niet beantwoorden.

Wat doe je eerst; je gezicht of je ogen?
Ook hier ga ik even uit van 'als', dus wat ik zou doen als ik wel make-up zou dragen. Ik zou dan denk ik eerst mijn gezicht doen en daarna mijn ogen. Op een of andere manier vind ik die volgorde gewoon logischer. Alhoewel ik denk dat het, wanneer je een smokey ooglook maakt, het best handig kan zijn om eerst je ogen te doen en daarna pas je gezicht.

Hoe vaak lak je je nagels?
Niet eens zo vaak, ik denk maximaal een keer per week. Eigenlijk best zonde aangezien ik echt best wel veel nagellak heb. Eigenlijk zou ik mijn nagels veel vaker moeten doen, maar het duurt zo lang. Basecoat, drogen, eerste laagje, drogen, tweede laagje, drogen, topcoat, drogen. En dat is dan het minimale, soms moet er nog een derde laagje bij, of er gaat nog een glitterlak overheen. En dan ben je wel even bezig. Daar bovenop komt nog het feit dat ik totaal géén geduld heb, oops.

Lak je je teennagels in de winter?
Eigenlijk niet, ik ben echt heel lui en ik vind het niet echt nodig. Ik draag in de winter eigenlijk altijd wel iets aan mijn voeten, sokken, sloffen. Maar misschien moet ik het toch maar weer eens doen, ik vind het wel altijd mooi en verzorgd staan.

Wat is je favoriete parfum?
Ik draag eigenlijk ook geen parfum. Oke jeetje, volgensmij is deze tag best saai zo, maar ach, don't care. Ik vind J'Adore van dior wel een hele lekkere geur, daar heb ik een hele schattige mini flacon van, alleen ik gebruik hem nooit omdat ik dat zonde vind.

Hoe ben je aan de naam van je blog gekomen?
Poeh, dat weet ik eigenlijk niet eens meer zo goed. Ik had hiervoor wel een aantal blogs, voornamelijk over nagellak, maar daar postte ik dan twee keer iets en dat was het. Ik wilde een naam waarmee ik niet vast zat aan een bepaald thema, want ik vind het veel leuker om over verschillende dingen te bloggen. Verder denk ik dat het eigenlijk best een random naam is, niet te moeilijk, + mijn eigen naam zit erin verwerkt.

Lees je de comments op je artikelen?
Ja, ofcourse. Ik vind het altijd superleuk als mensen een reactie achterlaten, daar word ik helemaal blij van en dat vind ik superlief.

Ik heb trouwens de 75 volgers gehaald! Echt superlief, heel erg bedankt allemaal! <3. Ik heb deze week trouwens best veel gepost en daar ben ik blij om, voelt goed. Als ik een beetje goed plan met school lukt het best dus daar ben ik blij om. Als je deze tag wilt overnemen mag dat altijd, ik ga geen mensen taggen, maar als je hem overneemt, laat het me dan even weten want dat vind ik leuk om te lezen!

Liefs, Maartje.

2 reacties:

Een reactie plaatsen