1/18/2014

#throwbackthursday (maar dan op zaterdag)

Oke, ik houd van zomer, daar ben ik wel achter gekomen. Ik ben de winter nu al wel zat, en het heeft nog niet eens gesneeuwd (hoeft van mij ook niet meer om eerlijk te zijn). Eigenlijk wil ik het liefst dat het nu opeens, boem, zomer is, maar helaas gaat dat niet. Ik zat wat vakantiefoto's te kijken van afgelopen zomer en het leek me leuk om een throw back artikel te maken. #Throwbackthurday maar dan op zaterdag, I don't care.

























Het zijn allemaal foto's van afgelopen zomer in Portugal. Ik heb al eerder een artikel met vakantiefoto's gepost, maar toen ik dus even bij mijn foto's zat te kijken zag ik een nog een deel dat ik helemaal niet had laten zien, terwijl het juist hele leuke foto's zijn vind ik zelf, haha.

Het grootste deel van de foto's zijn van dolfijnen, we hebben toen een soort boottocht gemaakt om dolfijnen te kijken, dat was zo leuk. We hebben toen  echt best wel veel dolfijnen gezien en ook van best wel dichtbij, dus dat was heel bijzonder.

































Als ik dit zie kan ik echt niet wachten tot het weer zomer wordt haha. Stiekem zit ik alweer naar zomerkleren en schoenen te kijken (don't judge me). Gelukkig is het al wel steeds ietsje langer licht, maar alsnog, gimme summer please.

Nog even iets anders ongelofelijk leuks, het is zeker dat ik een nieuwe camera ga kopen, we hebben hem ook al besteld maar ik krijg hem pas op mijn verjaardag. Ik ben echt helemaal blij en ik kan echt niet wachten. Het is trouwens de canon EOS 600D, maar als ik hem echt heb zal ik er natuurlijk nog een hele post aan wijden en zul je ook echt foto's zien. Dat wilde ik gewoon even delen want ik ben zo blij haha.

Ik heb een poosje geleden ook een artikel gemaakt met vakantiefoto's, dus mocht je die nog willen bekijken dan kan dat hier.

In elk geval nog een fijn weekend!
Liefs Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen