2/15/2014

My valentine

Hey! Gister was het valentijn, maar ik had geen valentijn. Tenminste, tot gisteravond, toen had ik plots (oke, niet plots, ik wist er stiekem al van) een valentijn. En niet zomaar eentje, nee. Echt de beste valentijn die je je kunt wensen. Oh, ik ben echt helemaal in de wolken! Waar ik het over heb? Mijn nieuwe camera. Jullie wisten waarschijnlijk al lang dat ik een nieuwe camera zou krijgen (want dat had ik ook echt niet al tien keer gezegd), maar oke. Ik ben er zo blij mee! Hij maakt echt geweldige foto's, ik moet natuurlijk nog ongelofelijk veel leren en oefenen maar het scheelt dat de camera van mijn moeder (die ik hiervoor gebruikte) ongeveer hetzelfde werkt. De knopjes zitten op andere plekken, en het is natuurlijk een canon i.p.v. een nikon maar toch! In elk geval, jullie zullen snel meer foto's zien. Oh, en morgen komt er een artikel online over mijn andere valentijn, hihi!


3 reacties:

Een reactie posten