2/28/2014

notd | Sally Hansen - Mint Sorbet

Hey, vandaag heb ik weer een notd artikel voor jullie. Het was alweer even geleden dat ik mijn nagels gedaan had, en ik had wel weer eens zin in een (heel) zomers kleurtje, mintgroen! Misschien een beetje vroeg nog, maar ik begin echt alweer in de lentesferen te komen, haha.



























Ik merk de laatste tijd echt al dat het lente begint te worden, het begint 's ochtends als ik naar school ga, rond zeven uur, al weer licht te worden en ook 's avonds is het niet meer zo ongelofelijk snel donker, heerlijk. En dan die vogeltjes die je hoort, instant summer feelings haha. Ik kocht dit nagellakje vorig jaar in de zomer, hij komt ook nog voorbij in een shoplog.

En... morgen ben ik jarig! Mijn cadeau heb ik natuurlijk al gehad, en ik ga het ook niet uitgebreid vieren, dat heb ik namelijk al gedaan. Wel ga ik morgen, om toch nog iets leuks te doen, naar de ikea met mijn moeder en mijn broertje. Mijn broertje mag zijn kamer helemaal veranderen omdat hij naar de middelbare gaat en dan moet je gewoon naar de ikea ofcourse.

Oh, misschien is het je opgevallen dat mijn lay-out helemaal anders was, hier ben ik laatst mee bezig geweest, maar toen ik hem online heb gezet deed hij iets niet helemaal goed met de reacties en kon je dus geen reacties plaatsen, en dat is niet de bedoeling. Bovendien was ik er toch niet helemaal tevreden mee, dus vandaar dat 'ie nu weer helemaal is zoals 'ie was. Wie weet verander ik hem binnenkort nog eens, en dan op een manier dat ik er wel blij mee ben, haha.

Ga jij dit weekend nog iets leuks doen?
Liefs Maartje.






0 reacties:

Een reactie plaatsen