2/17/2014

Saturday the 15th

Afgelopen zaterdag heb ik lekker veel foto's gemaakt, heb ik brownies en wolkencake gebakken en heb ik héél veel flikken Maastricht gekeken. En lekker geen huiswerk gemaakt want het is vakantie. Helaas wil mijn school heel graag dat we in de vakantie nog even aan ze denken en daarom hebben we de week na de vakantie meteen al weer drie (!!!) toetsen, maar dat is eventjes niet heel belangrijk want daar ga ik de eerste helft van de week toch helemaal niks aan doen.





















































Zaterdag was echt een best wel fijne dag, lekker rustig en niet teveel doen. Ik heb echt veel foto's gemaakt, meer dan dit, alleen dit zijn denk ik de mooiste. Ik ben echt best wel blij met het resultaat, ik vind vooral de bokeh op de allereerste foto (bij de heg) zo mooi. 

Ik heb dus zoals ik al zei ook brownies gebakken, gewoon heel simpel uit zo'n pak, het enige wat je toe hoefde te voegen was water, hahaha. Handig als je een beetje lui bent. Ook heb ik wolkencake gemaakt, het zag er op de verpakking heel gaaf uit, alsof er een soort swirls van gewoon cakedeeg en chococakedeeg inzaten, alleen dat is een beetje mislukt geloof ik. Ach, het is eten en eten is altijd goed. Oh, en waarom ik zoveel gebakken heb? We gingen zondag eerst naar mijn neef en zijn vriendin, en daarna zijn we doorgegaan naar mijn oom en tante, waar ik nu nogsteeds ben. De ene was dus voor mijn neef en de ander voor mijn oom en tante. 

Tja, en verder heb ik niet zo heel veel te vertellen eigenlijk. Gaan jullie nog leuke dingen doen deze vakantie of hebben jullie al leuke dingen gedaan? Hebben jullie überhaupt al vakantie?
Liefs Maartje.

1 reacties:

Een reactie posten