2/18/2014

Shoplog | Primark en Zara

Hey, vandaag heb ik voor het eerst sinds een lange tijd weer een shoplog. Ik ben vandaag naar Eindhoven geweest en heb wat dingen gekocht, niet heel veel, helemaal niet veel eigenlijk, maar het leek me wel leuk om even te laten zien, omdat het wel hele leuke dingen zijn -vind ik-.





























Ik heb zoals je ziet echt maar een paar dingen gekocht, maar wel dingen die ik echt tof vind. Ik ben bij de primark in Eindhoven geweest en die is echt megagroot. Ze hadden er echt een heel groot assortiment en omdat het in Eindhoven dus nog geen vakantie is was het echt heel lekker rustig en kon ik gewoon op mijn gemak rondkijken. Na het bezoekje aan de primark hebben we geluncht bij de La Place, ik had een broodje met kruidenkaas, jum! Daarna zijn we nog even bij de Zara en de H&M (waar ik niks heb gekocht) geweest.

Ik was sowieso van plan om bij de primark wat panty's in te slaan, gewoon omdat ze daar zo goedkoop zijn. Ik heb een panty van 60 dernier gekocht, niet te dik en niet te dun (ik vind panty's mooier als ze niet helemaal zwart zijn maar een beetje doorzichtig, maar het is wel fijn als ze lekker warm zijn, dus ik denk dat dit dan wel een goede optie is). Ook zag ik een pak met vijf dunne panty's. Nu gaan zulke dunne altijd ongelofelijk snel kapot bij mij -oops- dus zo'n pak met vijf is ideaal. Deze zijn 15 dernier, maar je had ze ook nog in een 10 dernier variant. Oh, en dan kon je ook nog kiezen tussen glossy en matt.

Bij de Primark kocht ik ook een grijze broek, ik zag hem en ik vond hem heel tof. Ik had nog geen grijze broek en ik vond het washed effect wel mooi. Maar het fijne is dat 'ie ├ęcht perfect zit. Ik heb vaak bij broeken dat ze bij mijn bovenbenen goed zitten, maar bij mijn onderbenen en buik iets te los zijn, maar dat heb ik bij deze broek totaal niet, eigenlijk wel jammer dat ik hem niet ook in andere kleuren (hij was er in donker blauw en iets lichter blauw) heb gekocht maar oke, maakt niet heel veel uit. Ook kocht ik deze muscle tee, ik vind dat soort shirts altijd heel tof en deze print vond ik echt geweldig.Hij was er niet meer in mijn maat dus heb ik hem een paar maten te groot genomen en dat vind ik eigenlijk wel leuk, nu is 'ie heel oversized haha.

Ik was al een poosje op zoek naar een leren jasje, gewoon omdat dat echt overal bij past. Ik had deze al gezien op de webshop van de Zara en ik vond hem heel mooi, maar ik wilde hem graag even in de winkel passen, dus dat heb ik gedaan en ik ben er echt blij mee. Hij is voor mijn doen wel aan de prijzige kant, maar dit is echt zo'n typische musthave en ik vind hem mijn geld echt waard haha. En zie dat leuke printje aan de binnenkant (oke, je ziet het niet heel duidelijk maar toch <3). Oh, het is trouwens geen echt leer hoor, dat is me iets te duur. De kwaliteit is volgensmij best goed dat is mooi.

Ik ben echt heel blij met wat ik gekocht heb, en het leuke is dat de broek, het shirt en het jasje ook nog eens supertof staan bij elkaar, en dat is eigenlijk toevallig, want ik heb er niet eens zo op gelet. Ik heb wel veel donkere kleren gekocht zie ik nu, maar zwart is altijd goed dus we zien het even door de vingers. Wat vind jij het leukste van wat ik gekocht heb?

Liefs Maartje.