2/04/2014

snack | applicious

Hey, goedemorgen. Vandaag wil ik jullie iets ongelofelijk simpels laten zien, het is bijna geen post waard maar ik dacht, weetje, gewoon een beetje bijkletsen is ook leuk. Ik eet de laatste tijd nogal vaak een appel met wat kaneel, gewoon als snack. Het is echt heel simpel en smaakt echt heerlijk.



























Ik maak dit best wel vaak als ik uit school kom, lekker makkelijk. Het enige wat je nodig hebt is dus appel en kaneel. Ik ben er achter gekomen dat ik kaneel eigenlijk heel lekker vind, dus ik doe er altijd lekker veel over. Appeltje snijden, kaneel erover en ready to eat.

Ik heb vandaag maar vier uurtjes les, zo fijn. Lekker vroeg thuis en veel tijd over. Ik wil vanmiddag in
elk geval een rondje hardlopen. Dat is wel leuk om te vertellen, ik heb zaterdag namelijk voor het eerst hardgelopen en man, wat had ik een spierpijn, haha. Ik wilde graag wat aan mijn conditie doen gezien het feit dat die nogal slecht is. Ik ben begonnen met een rondje van 2,3 km en heb telkens één minuut hardgelopen en daarna twee minuten rustig gelopen, dat vond ik nog net te doen, haha. Ik wil in elk geval wel doorgaan, omdat het goed is voor mijn conditie en bovendien is het lekker om even buiten te zijn, vooral als het zulk geweldig weer is als gisteren.

Over het mooie weer gesproken, ik vind het zo fijn. Ik merk ook meteen dat ik vrolijker wordt van dit weer en dat is altijd goed. Gister ben ik op de fiets naar huis gegaan, doe ik bijna nooit (ik zit eerst een uur in de bus en om daarna ook nog een half uur te gaan fietsen vind ik best wel veel) maar dit keer had ik er echt zin in. Ik besef me soms opeens hoeveel leuke mensen ik wel niet om me heen heb, ik heb echt een toffe klasse, leuke vriendinnen en tja, dat wilde ik gewoon even zeggen haha <3.

Ik heb trouwens een tumblr aangemaakt met zelfgemaakte foto's, dat leek me wel leuk eigenlijk. Mocht je die willen bekijken, dan kan dat hier (ik wil de naam nog veranderen, maar ik wist zo even niks anders). Ik heb overigens ook een 'gewone' tumblr en ik ben (vind ik zelf) best wel actief, ik vind tumblr zo leuk. Hier kun je mijn andere tumblr bekijken, dus met foto's die ik niet zelf gemaakt heb haha.

Fijne dag vandaag,
liefs Maartje.





1 reacties:

Een reactie posten