3/02/2014

Happy birthday to me + 100 followers op bloglovin'

Oke, first. Dit berichtje wilde ik eigenlijk al maken voor gisteren alleen ik had geen tijd/zin, maar ik wilde toch even iets posten over het feit dat ik gister jarig was (finally 14) en iets nog veel leukers, ik heb namelijk de 100 bloglovin' volgers gehaald, echt amazing <3.








































































Ik heb mijn verjaardag gisteren niet uitgebreid gevierd, dat heb ik het weekend ervoor namelijk al gedaan, we hebben zondag de 23e een soort mega b-day party gehouden, niet alleen voor mij, ik, mijn broertjes en mijn vader zijn namelijk rond dezelfde tijd jarig en daarom hebben we besloten het eens in een keer te vieren. En wel met een mega taartbuffet, oh my. We hadden echt vijf verschillende soorten taart (allemaal homemade, we hebben de dag ervoor de hele dag in de keuken gestaan haha) en die die je hierboven ziet is daar een van. Het was echt ongelofelijk gezellig en leuk, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Oh, en de taarten waren ook yum.

Gisteren ben ik met mama en mijn broertje naar de ikea geweest en dat was ook echt heel gezellig. We zijn een beetje vroeg weggegaan en hebben lekker rondgekeken, koffie gedronken, geluncht en natuurlijk wat dingen gekocht. Ik heb echt een ongelofelijk tof tafeltje gekocht voo rop mijn kamer, ik denk dat hier nog wel foto's van komen want ik vind hem stiekem best wel fotogeniek (oke beetje raar, een fotogeniek tafeltje maar I don't care). Ook heb ik een paar Antonius lade-inzetten (wat een rare meervoudsvorm) gekocht voor in mijn helmer, die zijn nu dus helemaal netjes en overzichtelijk (twee van de zes, ik heb er maar twee gekocht). Ook heb ik nog een leuke kussenhoes en een heel leuk opbergsysteem voor aan de muur, echt superleuk allemaal. Waar ik me altijd over verbaas bij de ikea is hoe ongelofelijk goed er is nagedacht over alles, echt wauw.
























Dan nog iets, namelijk mijn blog. Ik vind zelf dat mijn artikelen de laatste tijd kwalitatief ongelofelijk achteruit zijn gegaan en daar baal ik van. Ik wil leuke/interessante/handige/ik-weet-niet-wat-allemaal-nog-meer posts maken aangezien het voelt alsof ik dat nu niet doe. Ik wil meer tijd steken in mijn artikelen en ik wil gaan voor kwaliteit en niet kwantiteit (dit klinkt ongelofelijk professioneel, dôh) maar ik wil wel minimaal één artikel per week posten. Ik denk dat het wel te halen valt, dus let's see.

Mochten jullie ideeën/veroekjes hebben voor een bepaald artikel, misschien een bepaald soort artikel omdat ik de 100 volgers heb gehaald? Let me know en wie weet komt het binnenkort terug op mijn blog!

Liefs Maartje.

2 reacties:

Een reactie posten