4/22/2014

Foto's Deventer PART I

Hey, een poosje geleden alweer ben ik met de hele tweede klas naar Deventer geweest als excursie. Niet heel veel bijzonders verder, maar het was wel heel gezellig. Je moest iets van een camera/telefoon meenemen om foto's te maken, dus ik greep mijn kans en heb echt meer dan 200 foto's gemaakt. Vandaag wil ik jullie een kleine selectie van al die foto's laten zien, er komt overigens nog een part II, omdat het er te veel zijn om in één artikel te plaatsen (oh, don't worry, ik ga ze niet alle 200 plaatsen hoor haha).





























































Pff, dit zijn eigenlijk al teveel foto's, maar oke. Ik was zelf nog nooit echt in Deventer geweest, maar ik vond het best wel leuk, allemaal schattige kleine straatjes. We liepen in groepjes en ik was volgensmij echt annoying, ik stond overal stil om foto's te maken, dus tempo maken daar deden we niet aan. Toch waren we al heel snel klaar en hadden we nog ongeveer twee uur vrije tijd.

Ik wil trouwens even zeggen dat er geen foto's tussen zitten van mensen uit mijn klas, die wil ik niet op internet zetten omdat ik niet weet of iedereen dat wil, mocht je dat willen weten. Er komt dus sowieso nog een part II, waarschijnlijk later deze week of volgende week. Mochten jullie ook nog een part III willen, let me know want ik heb genoeg foto's haha.

Liefs, Maartje.

1 reacties:

Een reactie plaatsen