4/30/2014

Foto's Deventer PART II

Hey, vandaag is het tijd voor het tweede deel met foto's uit Deventer. Ik denk dat ik deze foto's het leukste vind, haha. Ik vind Deventer echt heel schattig (dat zei ik in mijn vorige post ook al), leuke kleine straatjes en pleintjes, dus daar heb ik dan ook veel foto's van gemaakt.


































































We hadden echt heel veel vrije tijd over, dus we hebben heerlijk in het zonnetje gezeten op het station (bij de starbucks, dôhh). We zijn ook even de stad ik geweest, maar ik moet zeggen dat ik Deventer niet geweldig vind als het gaat om winkels, de winkels waren redelijk klein en donker naar mijn idee. Mocht je dus echt willen shoppen kun je beter ergens anders heen gaan, maar als je een beetje rond wilt lopen en op terrasjes wilt zitten is Deventer wel écht heel leuk.

Ben jij wel eens in Deventer geweest? Zo ja, hoe vond jij het?
Liefs, Maartje.

0 reacties:

Een reactie plaatsen