4/21/2014

Little update (o.a. wat je kunt verwachten + reacties)

Hey, vandaag heb ik een soort kleine update/aankondiging voor jullie over de komende tijd. Even een kort artikel met dingen die ik graag even wil bespreken en/of zeggen. Zoals jullie misschien weten heb ik vakantie, en ik wil weer wat meer tijd gaan besteden aan mijn blog, omdat ik die de afgelopen tijd nogal verwaarloosd heb (want ja, school vind het leuk om me ook wanneer ik thuis ben bezig te houden met ik weet niet hoeveel projecten en bergen huiswerk). Ik wil jullie in dit artikel dus even laten weten hoe ik dit in de vakantie wil gaan doen.

























Als eerste over het posten van artikelen. Omdat ik ook nog graag andere dingen wil doen buiten het bloggen om heb ik besloten om sowieso om de dag een artikel te plaatsen. Tenzij ik zin heb om meer artikelen te schrijven, want dat is natuurlijk helemaal geen probleem. Ik heb in elk geval genoeg inspiratie, dus mocht ik tijd en zin vinden dan komt er misschien ook vaker een artikel online, dat moet ik nog even zien. Ik ga dus ook op vakantie, dus ik schrijf vooruit, want ik weet niet of ik daar internet heb, dan weten jullie dat even. Als jullie trouwens nog ideeën/verzoekjes hebben qua blogposts, let me know, want ideeën zijn altijd welkom.

Ten tweede, het plaatsen van reacties, de reactiebox onder mijn blogposts is namelijk weg. Totally gone and I don't know why. Je kunt dus niet zo makkelijk meer een reactie plaatsen. Ik heb van alles geprobeerd om hem terug te krijgen maar het lukt gewoon niet. Als iemand enig idee heeft hoe je dit op kunt lossen dan ben ik je voor eeuwig dankbaar, want ik vind het echt ongelofelijk kut.

Gelukkig is er nog wel een manier om een reactie te kunnen plaatsen. Op je telefoon lukt het sowieso, maar het kan ook op je computer. Hiervoor moet je naar de homepagina gaan, en dan zie je onder 'Read more' categorieën én (aantal) opmerking(en) staan. Wanneer je op (aantal) opmerking(en) klikt kun je een reactie achterlaten. Het is een beetje een omweg, maar het kan. Hieronder zie je nog even duidelijk wat ik precies bedoel.






Dan het laatste waar ik het even kort over wil hebben, mijn lay-out. Ik heb hem de laatste tijd een beetje aangepast, wat kleine veranderingen waardoor ik hem net ietjes mooier vind. Ik wil eigenlijk mijn header nog wat veranderen, maar ik weet nog niet precies hoe. Als je ergens nog een verbeterpuntje ziet, zou je me dat dan willen laten weten, want ik wil mijn blog graag nog meer verbeteren (ik wil binnenkort overigens ook nog een enquete maken, dus die kom waarschijnlijk ook snel online).

Voor nu was dit het wel ongeveer, heel veel meer heb ik denk ik niet te zeggen, haha.
Nog een fijne middag/avond,
liefs Maartje.

0 reacties:

Een reactie posten