4/26/2014

Shoplog met o.a. H&M, Pimkies en America Today

Hey, voor mijn gevoel is het al weer even geleden dat ik een shoplog gedaan heb, en aangezien ik de laatste tijd een aantal hele leuke zomerkleding heb gekocht, leek het me leuk om dat aan jullie te laten zien. Ik heb het niet allemaal in een keer gekocht, dus het is van een paar keer shoppen.

Om te beginnen heb ik een paar witte all-stars gekocht. Deze staan niet apart op de foto, want de foto's waren ongelofelijk onscherp geworden, maar je kunt ze hierboven wel zien. Het zijn superbasic lage witte all-stars en ik vind ze echt leuk. Het enige is dat ze wel heel wit zijn waren en tja ehh ik zal dit maar niet verder toelichten...

Ook heb ik een nieuwe rugzak gekocht, finally. Ik mocht al sinds de zomervakantie een nieuwe rugzak uitzoeken, maar daar moet ik de rest van mijn middelbare schooltijd mee doen (en dat is best lang, nu nog vier jaar). Ik wilde dus een rugzak die heel simpel is en die ik niet snel zat zou zijn. Ik heb er eindelijk een gekocht, het is een zwarte eastpak maar hij heeft van onderen een soort bruin leren randje, echt heel leuk, net iets anders dan normaal. Ik ben vergeten om er een foto van te maken maar hier kun je zien hoe hij eruit ziet.

























ZARA €7,95 // PIMKIE €4,50
Ik ben de laatste tijd best wel into de basic effen shirtjes, ik weet niet hoe het komt, maar ik ben dus een beetje bezig met het verzamelen van basics. Overigens heel nuttig, want basics zijn gewoon handig. Deze twee shirtjes kocht ik in Amsterdam, de linker bij de Zara, een rood/koraal shirt die heel los valt, vind ik leuk. De rechter is een witte tanktop, hij valt ook aardig los en is echt ongelofelijk fijn, echt een perfect model. Ik heb dit shirt ook nog eens met korting gekocht, normaal kost 'ie €7,99, maar nu kreeg je de tweede voor één euro. Jonne en ik hebben allebei een shirtje gekocht, dus was het in totaal €9 euro, we hebben beide de helft betaalt dus kostte het me maar €4,50, echt super fijn.























H&M €24,95 // H&M €4,95 // PIMKIE €14,95
Bij de H&M kocht ik dit highwaisted shortje, hij is echt heel leuk, lekker veel gaten. Hier ben ik echt heel blij mee, hij zit ook fijn en tja, het is gewoon echt een perfect denim shortje. De zakken zijn trouwens ook heel leuk, je ziet ze op de foto niet zo goed, maar ze zijn best wel lang en komen dus een beetje onder het broekje vandaan. Dan heb ik een paar high knee socks gekocht, deze had ik al maar ben ik kwijt geraakt en ik vind ze zo leuk dat ik ze gewoon opnieuw gekocht heb. Het geeft net iets extra's aan je outfit + het is lekker warm. Bij de pimkie heb ik nog een shortje gekocht, dit is echt zo'n lekker los vakantie shortje en ik vind de print ook echt awesome. Ik denk dat ik deze heel veel ga dragen, want ik vind hem echt tof. 























H&M €19,95 // ARO €15,95
Ik had het er in mijn spring/summer trends artikel al over, kanten/crochet items. Ik heb zelf deze tanktop bij de h&m gekocht en hij is zo leuk. Niet te lang maar ook niet te kort, gewoon helemaal goed. Hier ben ik echt heel blij mee en ik denk dat ik hem ook veel ga dragen. Bij de Aro, dat is een winkel in Oene, heb ik dit shirtje gekocht (of nouja, papa had een nog een kortingsbon dus toen mocht ik iets uitzoeken, hihi <3). Het is een muscle tee en ik vind de kleur echt heel mooi. 





















H&M €4,95 // H&M €19,95
Yes yes yes, ik heb een flower crown. Ik zag deze bij de H&M en ik vind hem zo lief, ik ben er echt heel blij mee en ik denk dat ik hem heel veel ga dragen. Ook kocht ik bij de H&M deze trui, hij is wit met groen/geel gemêleerd en echt heel vrolijk. Hij past ook perfect bij mijn flower crown eigenlijk, yay.























AMERICA TODAY €24,99 // AMERICA TODAY €29,99
Ik liep laatst langs de America Today en ik zag een aantal leuke dingen in de etalage, en ik bedacht me dat ik er eigenlijk nog nooit echt geweest was, dus ik ging naar binnen en oh, ze hebben daar écht hele toffe dingen. Bij de America today heb ik een shortje gekocht, dit is ook weer zo'n vakantie shortje en ik vind hem echt heel tof, de print is zo gaaf en hij zit ook heel lekker. Als laatst heb ik een broek gekocht, en hier ben ik echt ongelofelijk blij mee. Het is een lange, losse broek, een soort joggingbroek, maar iets netter. Ik vind hem echt ongelofelijk leuk staan, de bloemenprint is heel tof en aan de zijkant zit een blauwe streep. Het is misschien niet iets wat heel veel tegen komt, en ik weet ook nog niet of ik hem naar school aan zou doen, maar opzich kan het best denk ik.

Dat was alles wat ik gekocht heb, ik ben met alles echt heel blij en ik denk dat ik het allemaal heel veel ga dragen. Ik wordt altijd zo blij van nieuwe kleren, ben ik de enige of niet, haha? Wat vind jij het leukste van wat ik gekocht heb?

Liefs,
Maartje.

2 reacties:

Een reactie plaatsen