4/20/2014

Spring has sprung TAG

Hey, lang geleden dat ik een tag heb gedaan, dus toen in de 'Spring has sprung tag' op verschillende blogs tegenkwam leek het me leuk om hem ook te doen. Ik heb eindelijk vakantie, twee weekjes. Je wilt niet weten hoe blij ik ben, bovendien is het ook nog eens hartstikke lekker weer, deze tag komt precies op tijd. Weten wat mijn favoriete kledingstukken zijn deze lente en waar ik het meeste zin in heb? Dat ga ik je bij deze vertellen.
























NAAR WELKE LENTE TRENDS KIJK JE HET MEESTE UIT?
Kant, bloemetjes, pastel, ik vind het allemaal leuk. Tja, eigenlijk vind ik de lente zelf al geweldig, haha. Als ik ├ęcht moet kiezen denk ik dat ik kant een van de leukste trends vind. Van die leuke gehaakte shirtjes zijn perfect voor over je bikini als je op het strand bent, maar zijn ook gewoon leuk over een hemdje. Ook vind ik bijvoorbeeld kanten shortjes echt heel gaaf.

WAT IS JE FAVORIETE KLEDINGSTUK VOOR DE LENTE?
Lastig dit, haha. Ik denk toch wel mijn nieuwe highwaisted jeans shortje van de h&m, die is echt amazing. Verder vind ik boyfriend jeans ook heel gaaf, oh en muscle tees, van die t-shirts waarvan de armgaten wat lager uitgesneden zijn.



WAT GA JE DOEN TIJDENS DE VAKANTIES IN DE LENTE?
Ik heb nu dus net vakantie, dus deze vraag komt als gelegen. Ik ga een weekje op vakantie naar Griekeland en de andere week ben ik gewoon lekker thuis. Ik ga sowieso nog even naar de stad, naar de bioscoop, heel veel bloggen en verder zie ik wel wat ik doe. Ohja, en met pasen komen er vrienden van ons.

WAT IS JE FAVORIETE LENTE LIPKLEUR?
Om heel eerlijk te zijn draag ik eigenlijk nooit lipstick, alhoewel ik op het moment echt een huge crush heb op MAC Candy Yum Yum, die is echt zo mooi felroze, ik denk dat 'ie echt prachtig staat als je een beetje bruin bent en ohhhh <3


EN JE FAVORIETE LENTE NAGELLAK KLEUR?
Pastel en nude, sowieso. Twee favorieten op het moment zijn Tart deco (peach) en Bond with whomever (lila) van Essie.

HOE ZIT HET MET JE FAVORIETE LENTEKLEUR IN HET ALGEMEEN?
Pastelkleuren, ofcourse. Mintgroen, perzik, babyroze, lila. lichtblauw, ik houd ervan.


FAVORIETE STARBUCKS DRANKJE OM TE DRINKEN IN DE LENTE?
Ik kom eigenlijk bijna nooit bij de starbucks, maar als ik er ben dan neem ik vaak de Refresha Berry Hibiscus, die vind ik echt heerlijk. Ik houd niet zo van koffie, en in de lente/zomer ben ik niet altijd in de mood voor caramel hot chocolate, dus dit is echt perfect. 

MERK JE DAT JE MEER KLEUR GAAT DRAGEN NU DE LENTE ER IS?
Jep, of nouja, ik probeer het in elk geval. Ook probeer ik om in plaats van zwart wit te dragen, dat is zo veel lichter en vrolijker en ook heel basic en bovendien lijk je er bruiner door, haha. 



WAAR HEB JIJ HET MEESTE ZIN IN ALS HET GAAT OM DE LENTE DIT JAAR?
Vakantie, sowieso. Ik heb zo ongelofelijk veel zin om op vakantie te gaan. Zon, zee, strand, lekker eten. Geweldig. Oh, en heel veel foto's maken, dat gaat ook stukken makkelijker nu het langer licht is. Le moi is happy.

Dat was de tag, wil jij hem overnemen? Ga gerust je gang en laat het me vooral even weten, want dat vind ik leuk! Oh, en fijne paasdagen gewenst allemaal! <3

Liefs, Maartje

1 reacties:

Een reactie posten