4/24/2014

Spring/summer trends on a budget

Hey, vandaag wil ik jullie drie trends voor de lente/zomer laten zien, of nouja, mijn idee van de trends op het moment, haha. Ik heb gekozen  voor pastel, flower crowns en crochet. Bij alle drie de trends heb ik een paar items uitgezocht die goed te betalen zijn, want het is niet voor niets on a budget.


















































TREND 1 - PASTEL
Pastelkleuren zien je echt overal, maar dan ook echt overal. Ik denk dat dit ook wel een trend is die elke lente en zomer weer terug komt. Lieve, zachte, schattige kleuren, alsof je je in een snoepjeswereld waant. Het kan zowel casual als chique, het is maar wat jij het mooiste en leukste vindt. 



























TREND 2 - FLOWER CROWNS
Coral // Blue // Pink
Ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat dit mijn meest favoriete trend is. Ik vind zulke flower crowns echt amazing. Ze geven je outfit iets heel zomers. Sowieso vind ik dat haaraccessoires echt iets toe kunnen voegen aan je outfit. Ik heb zelf nog geen flower crown, maar ik denk dat ik binnenkort die koraalkleurige van de H&M ga kopen, liefde <3.



























TREND 3 - CROCHET
Short // Crop top // Top
Deze trend vind ik ook echt geweldig, geeft echt zo'n summer vibe. Het is een beetje gehaakt/kant. Ik ben echt fan van het shortje, die kleur, wauw. Ook de crop top van de H&M vind ik echt tof, die is perfect met een highwaisted shortje/rokje of voor over je bikini. Ik denk dat dit soort kledingstukken ook heel gaaf staan met een flower crown, voor een festival look. 

Nu ben ik heel benieuwd welke trend jou favoriet is, en wat volgens jullie nog meer trends zijn voor deze lente/zomer.

Liefs, Maartje.

2 reacties:

Een reactie plaatsen