4/28/2014

Tumblr inspiration

Hey, goeiemorgen. Let's start the day met een flinke portie inspiratie, en wel van tumblr. Ik hou van tumblr, echt ongelofelijk veel. Ik kan uren plaatjes rebloggen en ohh <3. Vandaag heb ik een aantal van mijn favoriete tumblr foto's op een rijtje gezet en ik wil ze graag aan je laten zien.


































































Het zijn allemaal ongelofelijke zomerse foto's, ik wordt er helemaal vrolijk van haha. En die ijsjes helemaal onderaan, can we just talk about how good that looks? En wat zou ik graag in California willen wonen, ik denk dat dat echt een paradijs is, altijd mooi weer, palmbomen. Oke, ik moet niet teveel dromen, want zo mooi zal het in Nederland toch nooit worden. 

Mocht je me willen volgen op tumblr, dat kan hier. Vind ik heel lief trouwens.
Wat is jouw tumblr?
Liefs, Maartje.

0 reacties:

Een reactie plaatsen