4/13/2014

Vans slip-on's

Hey hoi, zal ik me even voorstellen want waarschijnlijk weten jullie niet meer wie ik ben. Ik ben Maartje en ik ben verschrikkelijk in het bijhouden van mijn blog, aangenaam. Maar dat kwam ik jullie niet vertellen, to be honest. Oke, ik deed het wel maar het is niet waarom ik deze blogpost schrijf, snap je 'm nog? Even to the point, ik wil jullie namelijk mijn nieuwe schoenen laten zien, want ik vind ze zo leuk.


















































Het zijn echte klassieke slip-on vans met ruitjes, van die skateschoenen haha. Ze zijn crèmekleurig met zwart en het zijn dus instappers, geen veters/ritsen/klitteband/o.i.d. Je stapt er gewoon in, maar ze slippen niet (daar was ik eerst een beetje bang voor) en zitten goed om je voeten. Ik had al een poosje in mijn hoofd dat ik deze graag wilde, alleen toen ik laatst een dagje in Amsterdam was kon ik ze nergens vinden (zelfs bij de vans winkel was mijn maat uitverkocht), dus heb ik ze besteld bij large. Nadat ik ze besteld had had ik ze binnen twee dagen in huis, echt ongelofelijk snel, ik helemaal blij natuurlijk.
















Even een gifje want dat vond ik leuk haha.

Persoonlijk vind ik het het mooiste als je er geen sokken in draagt, omdat je ze er anders een klein beetje bovenuit zien komen. Ik moet dus even van die ballerinasokjes kopen denk ik, maar ook zonder sokken lopen ze helemaal niet verkeerd (je krijgt alleen een beetje zweetvoeten, of is dat iets too much information?). Eigenlijk zijn het super basic sneakers, maar ik vind ze echt geweldig. Je hebt ze overigens ook nog in andere kleuren, helemaal wit, helemaal zwart, grijs met zwarte ruitjes, etc. 

Ik heb die van mij dus besteld bij large, hier kosten ze €59.99, een hele redelijke prijs voor schoenen vind ik. Ik ben er in elk geval heel blij mee en ik denk dat ik ze ook veel ga dragen. Ze staan overigens ook echt geweldig als je hele bruine benen hebt denk ik (lees: ik moet maar eens in de zon).

Wat vind jij van deze schoenen, zou je ze zelf kopen?
Een fijne zondag gewenst (en hopelijk tot snel),
liefs Maartje.


3 reacties:

Een reactie plaatsen