5/06/2014

Essie - Tart deco

Vandaag wil ik jullie deze nagellak van Essie laten zien, een hele mooie en ook best wel bekende kleur. Lekker zomers, hij doet me denken aan perzikken en zomeravonden. Ik kocht deze laatst omdat ik nog een cadeaubon had (dat is altijd leuk, haha), ik vind dat zo leuk, dat kun je gewoon een cadeautje voor jezelf uitzoeken. De foto's zijn trouwens in Griekenland gemaakt, die heb ik nog snel gemaakt voor we weggingen, ik vond de bloemen zo mooi. Helaas zit ik nu alweer op school (of ben ik onderweg naar school, of net uit bed, ik weet niet precies wanneer jij dit leest natuurlijk), beetje jammer. Wacht, ik dwaal af.

















































Essie nagellakjes zijn écht geweldig, ze lakken fijn en zijn kwalitatief ook heel goed. Wel vind ik het kwastje soms iets te breed. Ik heb redelijk smalle nagels (vooral mijn pink) en dan lak je er al gauw naast. Gelukkig is dat makkelijk weg te halen dus echt een probleem is het niet. Tart deco is zoals ik al zei best wel een bekende kleur van Essie, wat ik volkomen snap want hij is echt heel mooi. Niet te opvallend, maar je ziet we dat je een kleurtje op je nagels hebt en het ziet er mooi verzorgd uit.

De nagellak zit er bij mij nu ongeveer drie dagen op en ik heb al wel wat kleine chips, en één nagel is er helemaal al (ligt niet aan de nagellak, maar aan mij, ik heb het eraf gekrab hehe). Bovendien moet je je bedenken dat ik een aantal keer gezwommen heb ik chloorwater (daardoor gaat het er vaak heel snel af) dus waarschijnlijk blijft hij normaal iets langer zitten (ook afhankelijk van hoe sterk je nagels zijn).

VOORDELEN
♥ Blijft goed zitten
♥ Mooie kleur
♥ Lakt fijn
♥ Droogt snel

NADELEN
♥ Redelijk duur (€9,99)
♥ Kwastje is soms iets te groot

Ik ben heel tevreden over deze nagellak en ik heb hem ook al best vaak gedragen. Mocht je dus opzoek zijn naar een leuke kleur voor in de zomer, dan is dit echt wat voor jou!

Heb jij Essie nagellakjes, welke?
Liefs, Maartje.

[Mocht je het nog niet gedaan hebben, zou je dan deze enquête in willen vullen, het gaat over mijn blog en je zou me er ongelofelijk mee helpen, alvast bedankt!] 

0 reacties:

Een reactie plaatsen