5/02/2014

In the spotlights #1

Hey, vandaag wil ik beginnen met een nieuw soort artikel op mijn blog, namelijk 'In the spotlights', dat houdt in dat ik jullie drie blogs, drie instagram accounts en drie youtubers laat zien die ik heel tof vind. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontdekken en daarom leek het me leuk om dit ook met jullie te delen.









































Oke, let's begin with the blogs. Als eerste de blog van Negin, ik ben dol op haar outfits en foto's, die zijn echt ongelofelijk mooi. Sowieso heb ik vaak dat wanneer bij een blog de foto's mooi zijn, ik eigenlijk altijd wel blijf hangen. Dan de blog van Jill, ook haar foto's vind ik echt tof, net als haar outfits. Als laatste de blog van Allicia-Maria, ook haar foto's vind ik ongelofelijk tof (as usual, haha, ik heb een zwak voor mooie foto's) en ik vind haar schrijfstijl ook erg leuk!















Ik hou van instagram accounts met mooie foto's, zoals ik net al zei, ik heb een zwak voor mooie foto's, ik kan ook echt uren instagram accounts bekijken, haha. Ik denk dat het instagram account van Anna echt mijn favoriet is, zij is heel actief en ik vind haar qua persoonlijkheid ook gewoon echt heel leuk. Dan Angelica, haar foto's zijn ook echt lovely, waar zij allemaal komt, paradijsjes. Als laatste Julie, dit wordt een beetje saai maar ik ga het toch zeggen, haar foto's zijn ook ongelofelijk mooi. Ik wordt er gewoon helemaal blij van, haha.
















Oke, first, als je Claire nog niet volgt op youtube, ga dit dan nu meteen even doen. Haar filmpjes zijn echt zo tof, met name haar monday minute filmpjes. Dit is sowieso mijn favoriete filmpje van haar, hoe gaaf is dit gedaan? Dan Evelina, ik vind haar zo schattig, vooral nu ze haar haar paars geverfd heeft, het staat zo mooi (ze had eerder ook roze, awesome). Ik vind dit filmpje van haar heel gaaf gemaakt, wauw. Als laatste Eva, zij is zo vrolijk en ik word altijd blij van haar filmpjes, ik vind vooral haar lookbooks vaak heel leuk, bijvoorbeeld deze.

Dit was mijn eerste 'In the spotlights' artikel, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vonden? Wie van deze mensen kenden jullie al? En wat zijn jullie favoriete bloggers/instagram accounts/youtubers?

Liefs,
Maartje.

0 reacties:

Een reactie plaatsen