5/04/2014

Travel outfit

Vandaag wil ik jullie mijn travel outfit laten zien, dit droeg ik op de heenweg tijdens het reizen. Het is echt een supersimpele en comfortabele outfit, maar ik vind hem wel heel leuk. Zo leuk dat ik hem even met jullie wilde delen. Zelf vind ik het altijd ongelofelijk leuk om bijvoorbeeld 'travel hair, make-up and outfit' filmpjes en posts te bekijken, dus vandaag mijn outfit (en haar, een heel klein beetje, haha).


















































JACKET: ZARA // T-SHIRT: H&M // PANTS: AMERICA TODAY // SHOES: CONVERSE
Ik draag hier mijn nieuwe broek die ik laatst al liet zien in een shoplog, ik ben er echt heel blij mee want ik vind hem zo leuk. Het is een ongelofelijk simpele outfit (dat had ik al gezegd) maar ik vind hem leuk. Mijn haar draag ik gewoon in een knot, dan zit het niet in de weg. Verder niet echt iets bijzonders eigenlijk. Ik heb voor als het koud is ook nog een roze sweater in mijn tas zitten. We vliegen 's avonds dus waarschijnlijk is dat wel nodig.

Ik denk dat deze broek echt prachtig is wanneer je er een paar black heels met een blokhak bij draagt, van die hele hoge waarvan je al omvalt als je er naar kijkt, maar oke. Voorlopig hou ik het bij mijn all-stars, want die lopen tenminste lekker. 

Wat draag jij als je op reis gaat?
Liefs,
Maartje.

0 reacties:

Een reactie posten