6/14/2014

Closet Confidential Tag

Hey, ik wil vandaag een tag doen die ik al een aantal keer langs heb zien komen -vooral op youtube- en die ik eigenlijk wel heel leuk vond, de closet confidential tag. Ik hou van kleren dus ik vind dit soort tags altijd wel tof. Dus bij deze, met onder andere mijn favoriete items, last buys en meer.












































WHAT' IS THE OLDEST ITEM IN YOUR CLOSET?  >> PONYKAMP SHIRTS
Ik heb niet heel veel oude kleren, omdat ik eens in de zoveel tijd mijn hele kast opruim. Ik hou er gewoon niet zo van om een kast te hebben die voor meer dan de helft vol zit met kleren die ik nooit meer draag. Toch zijn er dingen die ik wel bewaar, zoals deze shirts (ik pas ze niet eens meer volgens mij, but who cares?). Ik ben drie jaar achter elkaar elke zomervakantie een week op ponykamp geweest in Arnhem, daar heb ik zulke goede herinneringen aan. Elk jaar kreeg je zo'n shirt, dus ik heb ze allemaal bewaard, als aandenken eigenlijk.




WHAT IS THE NEWEST ITEM? >> JEANS & FLOWERS HEADBANDS
Ik heb op het moment een soort no-buy, aangezien ik aan het sparen ben voor Londen. Nu had ik nog maar één broek, die ook al bijna aan zijn einde was + ik wil al heel lang een fatsoenlijke spijkerbroek (want die had ik dus niet). Gelukkig was mama zo ongelofelijk lief om me te sponseren en heb ik nu een nieuwe en hele fijne spijkerbroek die hopelijk nog wel even meegaat, yay. Ook heb ik deze leuke bloemenhaarbandjes/flower crown dingen gekregen van mama. Echt heel schattig zijn ze!

WHAT IS THE MOST EXPENSIVE ITEM? >> URBAN OUTFITTERS CARDIGAN
Ik heb dit vest al wel eens eerder genoemd, echt een heerlijk vest en ik draag hem ook veel. Hij was wel redelijk duur, het duurste item in mijn kledingkast. Ik heb hem in de sale gekocht bij de Urban Outfitters voor €55, dat vind ik redelijk veel geld voor een vest, maar hij was het wel waard wat mij betreft.


WHAT IS THE BIGGEST BANG FOR YOUR BUCK? >> ZARA LEATHER JACKET
Ik leef in dit jasje, ik draag hem sowieso meerdere keren per week en hij blijft heel fijn. Ik vind dat een leren jasje eigenlijk een onmisbare basic is, het past gewoon óveral bij. Hij is trouwens niet van echt leer, maar hij blijft tot nu toe heel mooi. Hij was voor mijn doen redelijk duur (€50), maar totally worth it.


WHAT WAS THE BIGGEST BARGAIN? >> BASIC SHIRTS
Verder geen uitleg nodig denk ik. Basic shirtjes zijn handig én zo goedkoop. Het linker shirtje is van de zara, de rechter van de pimkies, mocht je dat willen weten.


WHAT'S AN ITEM IN YOUR CLOSET THAT EVERYONE HATES, BUT YOU LOVE? >> H&M PLATFORM DAISIE SHOES
Dit was een lastige vraag, maar ik heb voor deze schoenen gekozen, omdat ik denk dat er heel veel mensen zijn die ze vreselijk vinden. Ik vind ze zelf heel tof, maar draag ze eigenlijk veel te weinig omdat ze best lastig te combineren zijn. 


WHAT WAS THE BIGGEST WASTE OF MONEY? >> TOPSHOP MOTO HIGHWAISTED JEANS
Deze broek zag ik bij Jiami en ik vond hem zo mooi maar oh zo duur. Ik heb hem toen in de sale voor ongeveer de helft van de prijs gekocht, alleen er waren nog maar twee maten, dus heb ik toen degene genomen die me het beste leek. Helaas is 'ie veel te wijdt in mijn taille en zit hij gewoon niet mooi. Hij is wel ongelofelijk lekker zacht en zit fijn, het staat gewoon niet mooi. 




SHOW US YOUR THREE FAVORITE ITEMS RIGHT NOW! >> H&M DRESS, WHITE ALL-STARS & PRIMARK BANDANA
Oke, eerst dit jurkje van de H&M. Ik draag bijna nooit jurkjes, maar deze is echt geweldig. Hij benadrukt je figuur geweldig door de zwarte strepen aan de zijkant. De foto doet hem geen eer aan helaas, maar het is zo'n geweldig jurkje. Niet te kort, ook niet te lang. De stof is redelijk dik, dat vind ik persoonlijk ook best fijn, dat trekt alles nog een beetje strak (haha). Bovendien kan 'ie heel casual met een paar gympen, maar met een paar pumps is 'ie super chique. Dan mijn witte all-stars, hier is niet heel veel uitleg bij nodig denk ik. All-stars zijn zulke fijne schoenen, ik heb nu een paar zwarte, roze en dus deze witte. Ik vind de witte heel mooi voor de zomer, van wit lijk je altijd wat bruiner en dat is altijd fijn natuurlijk. Als laatste deze bandana van de primark, die draag ik ook heel veel. Staat heel leuk bij een simpele outfit (jeans, wit shirtje, all-stars, leren jasje en dan deze bandana).

Dit was de tag, mocht je hem over willen nemen mag dat natuurlijk altijd!
Fijne middag/avond,
liefs Maartje.






0 reacties:

Een reactie plaatsen