6/30/2014

Five favorites #2

Hey, het is alweer even geleden dat ik een five favorites artikel heb gemaakt, vandaar dat ik weer vijf favorieten van de afgelopen tijd heb verzameld om nu aan jullie te laten zien. Oh, nog even voor de credits, dit hele five favorites idee komt van de blog van Esmay.
























HAIR PRODUCT Andrélon go for texture beach spray
Oke, dit spul is echt geweldig. Ik kocht dit laatst omdat ik wel nieuwschierig was naar het effect en of het echt fijn zou zijn., en dat is het. Wanneer je hier een beetje van in je haar sprayt krijg je meteen meer krullen (ik in elk geval, maar ik heb van mezelf ook al wel wat krullen/slag). Hierdoor kun je bijvoorbeeld veel beter een knot maken, omdat je meer volume en textuur in je haar hebt. Laatst heb ik het in mijn natte haar gesprayt en ben ik ermee gaan slapen, de volgende ochtend had ik echt ongelofelijk veel krullen, zo leuk!























THING TO LOOK FORWARD TO Londen <3
Hier heb ik zo'n zin in, ik ben echt aan het aftellen, haha. Ik vind de voorpret ook al heel leuk, reisboekjes en sites doorspitten voor leuke plekjes en winkels. Als jullie nog tips hebben voor leuke winkeltjes/restaurantjes/etc.,  het is altijd welkom, haha.























SHOES Vans slip-ons
Hier heb ik al eerder een blogpost over geschreven, ik vind ze zo leuk. Ik draag ze echt meerdere keren per week. Je stapt er heel makkelijk in, maar je slipt er niet uit als je loopt, dat is wel echt fijn. Wel moet je hier van die 'invisible socks' in dragen, omdat het anders gewoon niet mooi staat, maar dat is verder niet heel erg.























FOOD Kauwgom 
Ik hou van kauwgom. Ik heb eigenlijk altijd een pakje in mijn tas. Het geeft zo'n fris gevoel en ik vind het persoonlijk altijd fijn om ergens op te kauwen. Bovendien is het heel fijn als je honger hebt, het zorgt ervoor dat je niet aan een stuk door loopt te eten. Het maakt me vaak niet heel erg uit wat voor kauwgom ik heb, op dit moment heb ik die op de foto, deep mint. Heel lekker fris, wel een beetje scherp + ze zijn blauw, dat ziet er echt heel tof uit.























NAILPOLISH Essie - Fifth Avenue
Dit is een heel mooi felrood kleurtje van Essie. Ik draag hem echt heel veel, rood is ook gewoon de perfecte kleur, altijd goed en het staat zo chique. Ik heb hiervan nog geen swatches staan op mijn blog, maar die komen waarschijnlijk nog wel. 

Dat waren mijn five favorites voor deze keer. Wat zijn jouw vijf favorieten van het moment?
Liefs Maartje.

0 reacties:

Een reactie plaatsen