6/12/2014

Little talks

Of monsters and man. Blijft een leuk liedje. In elk geval, hey. Lang niet gesproken/geschreven/whatever, dus ik vond het wel weer eens tijd worden. Gewoon even bijkletsen enzo. Er komen namelijk een paar drukke weken aan, ook hele leuke dingen, en dan is het alweer zomervakantie!





































Ik heb het geloof ik al zo vaak gezegd, maar wat gaat de tijd snel. Time flies when your having fun, zeggen ze vaak, en dat klopt ook wel. Over twee weken begint mijn toetsweek, dat wordt dus nog even keihard werken, en natuurlijk gaat het huiswerk de komende twee weken ook nog door, dus ik moet leren + huiswerk maken + leren + leren + leren. Leuk vooruitzicht, haha. Gelukkig heb ik ook heel veel leuke dingen om naar uit te kijken, dus daar focus ik me maar gewoon op om alles nog een beetje dragelijk te maken. Ik heb mijn toetsrooster nog niet, dat is ook zoiets. Je hoort ongeveer tien keer per dag dat je moet beginnen met leren, maar wanneer ik niet weet wat voor toetsen ik wanneer heb vind ik dat niet bepaald prettig werken, dusja. We zullen zien.

Maar even terug naar de leuke dingen. Na de toetsweek hebben we een klassenfeest, we gaan wokken en daarna blijven we met de hele klas slapen (of nouja, of daar iets van komt vraag ik me af, but you get it right?) bij een vriendinnetje. Dan hebben we ook nog het schoolfeest, oh, en herkansingen (als die nodig zijn, ik hoop maar van niet).

Een van de allerleukste dingen, ik ga aan het begin van de zomervakantie naar Londen! Ik zeur al ik-weet-niet-hoe-lang dat ik graag naar Londen wil en nu gaat het ook echt gebeuren. Ik ga vier dagen samen met mijn vader. Lekker veel shoppen en leuke dingen bekijken. Mocht je nog aanraders/suggesties hebben voor winkels/restaurants/dingen die we moeten bekijken in Londen, let me know want dat vind ik altijd leuk om te weten. Ik ben sowieso van plan om een blogpost te schrijven over mijn eigen ervaringen in Londen, met tips en aanraders en gewoon allemaal leuke dingen.



Ook gaan we naar met het hele gezin naar Italië, daar heb ik ook heel veel zin in. Ik heb echt iets met Italië, ook gedeeltelijk omdat mijn opa Italiaans is denk ik (hij woont overigens wel gewoon in Nederland hoor, al heel lang, maar toch). We zijn vroeger redelijk vaak in Italië geweest, maar de laatste paar jaar niet meer dus ik vind het echt leuk om weer te gaan. Ik ben alweer twee jaar geleden met mijn moeder op bezoek geweest bij familie (ik heb ze toen voor het eerst gezien) en dat was geweldig, ik kon ze niet verstaan maar het voelde heel goed en vertrouwd, dat was echt zo'n bijzondere ervaring vond ik. Bovendien heeft Italië geweldig eten, pizza, ijs, pasta, alles smaakt daar geweldig <3.

Op dit moment zit ik op mijn bed met de laptop en Teuntje (onze kat) op schoot. Mijn acoustic playlist van spotify aan. Dat vind ik trouwens heel leuk om te doen, nieuwe liedjes ontdekken en playlists maken voor verschillende situaties/moods/etc. Ik heb hem even ingevoegd, zodat jullie kunnen luisteren, mocht je dat willen. Er staan nog niet heel veel liedjes op, maar ik voeg regelmatig wat toe. Als je nog een leuk liedje hebt, let me know, vind ik leuk. Ik vind het altijd bijzonder wat muziek met je kan doen (bij mij in elk geval), het kan heel ontspannend werken, maar van sommige muziek krijg ik juist heel veel energie. Ik kan het niet zo heel goed uitleggen, misschien herken je het wel?



Ik vind het zo fijn om dit soort artikelen te schrijven, even tot rust komen en lekker bloggen. Dit moet ik eigenlijk veel vaker doen. Sowieso moet ik veel vaker posten, dat ga ik dus proberen. Het enige wat heel demotiverend is is het feit dat mijn comments nog steeds niet werken. Ik heb verschillende dingen gewerkt maar het lukt gewoon niet. Redelijk kut. Toch hoop ik dat ik het kan fixen want dit is niet cool okay.

Ik ga nog even verder aan mijn NASK project want die moet ik morgen inleveren,
fijne avond allemaal!
Liefs, Maartje.

0 reacties:

Een reactie plaatsen