6/29/2014

Mini shoplog schoolspullen (enzo)

Hey, het einde van het schooljaar komt alweer in zicht, misschien heb je zelfs al vakantie (ik weet niet precies hoe het zit overal). Ik heb komende week toetsweek en daarna nog twee weken met allerlei activiteiten (klassenfeest, schoolfeest, softbaltoernooi, herkansingen, boeken wegbrengen, etc.). Ik ben gistermiddag samen met mijn moeder en mijn broertje even naar de stad geweest om alvast te kijken voor schoolspullen en ik ben al goed geslaagd, dus dat wil ik jullie vandaag even laten zien.























Als eerste een set met drie hele simpele notitieboekjes/schriften met een kartonnen kaft. Deze wil in graag nog gaan DIY'en, daar zijn ze echt heel erg geschikt voor. Ook heb ik twee roze wiskunde schriften gekocht, want die zijn altijd handig om te hebben en vliegen er echt doorheen (want: te veel huiswerk). 







Ook heb ik een nieuwe agenda gekocht, ik vind hem echt heel leuk. Ook weer mega simpel van karton, maar het roze elastiek vind ik een heel leuk detail. Hij heeft lekker veel ruimte, ook heel fijn. Deze wil ik waarschijnlijk ook weer DIY'en, misschien iets met plaatjes op de voorkant, ik weet nog niet precies wat ik wil maar oke. Als je een leuk idee hebt, let me know.

Dan kocht ik deze stempels, heel schattig en leuk om te gebruiken voor DIY's. Hier wil ik dus waarschijnlijk iets mee doen op de schriften/mijn agenda. Ook kocht ik een rol washi papier, het is dus een soort washi tape maar dan veel groter. Dan kocht ik ook drie rollen kaftpapier, weer heel simpel. Ik hou van simpel blijkt maar weer. Ik wil ook nog graag lichtroze kaftpapier, zodat ik twee kleuren heb, lijkt me wel tof.


Als laatste kocht ik nog wat kleine dingen, een passer, pennen, een pritt stift en een permanent marker. Van die dingen die altijd van pas komen (met name pennen, ligt het aan mij of raken die serieus altijd kwijt?). Oh, ik kocht ook nog de linda meiden, altijd leuk. Er staat lekker veel te lezen in, dat vind ik altijd fijn.

Dat was mijn (mini) schoolspullen shoplog alweer, het is niet ongelofelijk veel en het is ook nog niet alles, ik moet nog een aantal schriften enzo, maar dat komt wel. Eerst maar eens vakantie, de rest komt later, haha.
Heb jij al nieuwe schoolspullen aangeschaft?
Liefs Maartje.


1 reacties:

Een reactie plaatsen