8/06/2014

Music of the moment #3

Het is alweer even geleden dat ik jullie mijn favoriete muziek liet horen, dus het leek me wel weer eens tijd voor een nieuwe 'Music of the moment'. Ik luister, zoals ik volgens mij al wel vaker heb gezegd, heel veel muziek. Ik zal proberen om zo veel mogelijk minder bekende liedjes te noemen, aangezien ik denk dat iedereen de top 40 zo onderhand wel kent.


























Ik luister redelijk veel verschillende soorten muziek, dus het is een beetje een mix van van alles en nogwat.
Vooral heel veel oude muziek, omdat oude muziek gewoon veel beter is dan veel muziek van nu (niet alles natuurlijk, er is nu ook heel veel goede muziek!). Ik heb dit keer gewoon een lijst gemaakt met alle liedjes, als je erop klikt ga je naar youtube zodat je het liedje kunt luisteren. Ik hoop dat jullie het zo fijn vinden, zo niet, dan doe ik het de volgende keer anders. Warning: sommige videoclips zijn nogal eh, apart, haha.

Boogie on Reggae Woman - Stevie Wonder
I feel good (I got u) - James Brown
Superstition - Stevie Wonder
Blame it on the boogie - The Jacksons
Stayin' Alive - Bee Gees
Billie Jean - Michael Jackson
I will survive - Gloria Gaynor
Night fever - Bee Gees
Boogie wonderland - Earth, Wind & Fire
Don't say goodnight - Hot Chelle Rae
Last night - The vamps














Dan heb ik ook nog twee albums die echt geweldig zijn. Als eerste het nieuwe album van Ed Sheeran, X. Ik vind niet alle liedjes geweldig (wel gewoon leuk, maar niet amazing zegmaar). Mijn favorieten zijn denk ik One, Nina, Photograph, Tenerife Sea, Afire Love (die is echt nog het beste, dat refrein echt dikke liefde <3) en Shirtsleeves. Echt een prachtig album, heeft 'ie weer goed gedaan.



Dan het nieuwe album van Michael Jackson. Ho. Wacht. Stop. Maar Michael Jackson is dood. Dat is ook zo, maar ze hebben een album uitgebracht met remixes van nooit gepubliceerde nummers van Michael, en dat hebben ze ook nog eens heel goed gedaan. Ik vind vooral A place with no name en Xcape, zoals het album ook heet, erg mooi. Oh, en natuurlijk Love never felt so good. Ik ben sowieso dol op Michael Jackson, wat een held, echt waar.



Zaten er liedjes tussen die jij nog niet kende? En wat zijn jouw favoriete nummers op het moment?
Liefs, Maartje.

1 reacties:

Een reactie plaatsen