8/08/2014

Shoplog Londen

Alweer twee weken geleden was ik in Londen, wat was dat geweldig zeg! Londen is echt een prachtige stad en de sfeer is zo leuk. Ik heb flink wat geld uitgegeven (hoe kan het ook anders?) en daarom ga ik jullie vandaag laten zien wat ik allemaal gekocht heb. Dit wordt een best wel lange post, dus be prepared.

























PRIMARK 4 POUNDS EACH
Als eerste kocht ik bij de primark deze twee basic shirtjes, de ene rood, de ander grijs. Heel simpel en makkelijk te combineren. Het leuke is dat ze een beetje zo'n distressed effect hebben, waardoor ze net ietsje aparter zijn, maar toch heel basic.






















PRIMARK 6 POUNDS
Ik hou van Harry Potter, dus toen ik dit shirt zag bij de primark was ik helemaal blij. Bovendien heeft het shirt een mooi model en ben ik dol op deze kleur. Ik vind de opgerolde mouwtjes ook erg leuk. 























H&M 7,99 POUNDS
Deze trui vind ik ook echt geweldig. Het is zo fijn omdat het wel een trui is, maar hij is heel dun, dus hij kan ook prima in de zomer (wel op de iets koudere zomerdagen dan). Oh, en natuurlijk het feit dat hij streepjes heeft, ik vind streepjes zo leuk haha.























ZARA 9,99 POUNDS (SALE)
Ik had dit jasje al een aantal keer gezien op de site van de Zara en eigenlijk wilde ik hem heel graag, dus toen ik in Londen was ben ik op zoek gegaan naar dit jasje en ik heb hem gevonden. En oke, het allermooiste, hij was ongelofelijk afgeprijsd (naar 10 pond dus), yay. Ik denk dat het gewoon voorbestemd was.























FOREVER21 17,50 POUNDS
Ik draag eigenlijk bijna geen jurkjes, ik heb ook het idee dat veel mij gewoon net niet leuk staan, maar deze was een uitzondering, aangezien ik deze wel heel leuk vind staan (dat mag je best zeggen toch?). Ik zie het al helemaal voor me, dit jurkje, leren jasje en zwarte all-stars. Heel simpel en casual, maar toch iets netter door het jurkje. 























FOREVER21 12 POUNDS
Deze vind ik ook heel leuk, haha. Ik geloof dat het Iron Man is die op het shirt staat (in elk geval, dat zeiden mijn broertjes haha). Het is een muscle tee, dus hij heeft redelijk lage armgaten, maar dat vind ik juist wel leuk.























FOREVER21 8 POUNDS
Weer een basic shirt, oops. Ik vind basics gewoon zo lekker makkelijk. Deze kleur is heel mooi, een beetje legergroen. Staat vooral heel mooi als je iets bruiner bent denk ik. De stof is trouwens ook ongelofelijk lekker zacht, haha.























H&M 12,99 POUNDS
Hier ben ik ook heel blij mee en deze heb ik dan ook al een aantal keer gedragen. Het is een playsuit, dus hij heeft een broekje van onderen. Ik heb echt het idee dat je hier een mooier figuur door krijgt, omdat het accent op je taille wordt gelegd door het touwtje. 























H&M 3,99 POUNDS
Alweer een basic. Ik denk dat ik een soort probleem aan het ontwikkelen ben eh. Dit is in elk geval een redelijk kort shirtje, al weet ik niet of je het echt een crop top kunt noemen. Ik vind hem in elk geval heel leuk met een highwaisted jeans of voor over je bikini.













































H&M 14,99 POUNDS EACH
Oke, hier zit een soort van verhaaltje achter. Als eerste vond ik deze blauwe blouse, ik vond het model echt heel mooi en hij stond ook leuk. Dus ik had afgerekend en wilde de winkel uitlopen toen ik dezelfde blouse in het wit zag hangen. Ik twijfelde even maar besloot toen om hem niet te kopen. Toen ik weer terug was in het hotel begon ik toch weer te twijfelen, aangezien een witte blouse wel echt een hele goede basic is en ik eigenlijk al een poosje op zoek was naar een mooie witte blouse. Je raad het waarschijnlijk al, ik ben terug gegaan en heb hem ook in het wit gekocht, haha.





















PRIMARK 5 POUNDS
Iets wat ik echt nodig had was een pyjama. Bij de Primark zag ik dit hele leuke pyjama shirt, like, wie wil er nou geen shirt met cookiemonster. De achterkant is ook heel schattig, nom nom nom. Hij zit ook heel lekker trouwens, heel lekker los.























URBAN OUTFITTERS 55 POUNDS
Bij de Urban Outfitters heb ik deze high waisted jeans gekocht. Hij zit echt heel lekker stretchy. Hij komt op de foto niet helemaal mooi over, maar hij is echt heel mooi. Hij is trouwens van het merk Light before dark (ben ik het niet helemaal mee eens trouwens, dat light before dark, doe mij maar donkere kleuren als zwart en bordeaux).























ZARA 12,99 POUNDS (SALE)
Bij de Zara kocht ik dit hele leuke spijkershortje, weer heel simpel, maar spijkershortjes heb je nooit genoeg. Deze heeft een iets donkerdere kleur dat de shorts die ik al heb, en hij is redelijk destroyed, vind ik ook leuk.























H&M 7,99 POUNDS
Dit shortje vind ik zo leuk, die print <3. Het is wel echt een shortje voor thuis of voor op vakantie, niet iets wat ik snel naar school zou dragen (hij is aan de korte kant). Ik heb hem echt al best wel veel gedragen, dus hier ben ik heel blij mee.























H&M 7,99 POUNDS
Ik had dus al een pyjama shirt gekocht, ik moest alleen nog een broekje voor erbij. Deze zag ik bij de H&M en leek me wel geschikt. Hij is niet persé bedoelt als pyjamabroekje maar ik gebruik hem er wel voor. 























NAILPOLISH REMOVER 1,25 POUNDS | SOAP & GLORY 2,50 POUNDS EACH (3 for 2) | BARRY M 3,99 POUNDS EACH (SECOND ONE HALF PRICE)
Bij boots heb ik ook een aantal dingen gekocht. Als eerste nagellak remover, niet heel bijzonder maar die had ik nodig en was ik vergeten mee te nemen. Dan kocht ik drie mini's van Soap & Glory, een scrub, een body butter en een handcrème. Het was 3 voor de prijs van 2, dus ik betaalde in totaal 5 pond voor deze drie. Dan kocht ik van Barry M nog twee nagellakjes, een matte zwarte en een turquoise kleur. Hierbij was de tweede voor de halve prijs, dus voor de ene betaalde ik 3,99 pond en voor de ander maar 1,99 pond. Over de Soap & Glory producten en de nagellakjes komen nog reviews online.






















IN SOLES 1,50 POUNDS | SOCKS 1,50 POUNDS | HANDBAG TIGHTS 1,50 POUNDS
Bij de primark kocht ik ook nog een paar zooltjes, ik had zulke zere voeten en dacht dat dit misschien iets zou helpen. Bleek het dat je ze eerst op maat moest knippen en we hadden geen schaar, haha. Ook heb ik een paar grijze sokjes met ruffles eraan gekocht, want ik vond ze zo schattig. Als laatste een pak met drie 'Handbag tights'. Dit is echt geniaal gewoon, je kunt er hier dus een van in je tas stoppen, en als je dan een ladder/gat in je panty hebt, kun je deze gebruiken. Het is dus eigenlijk een soort panty voor noodgevallen.























TOPSHOP 8 POUND
Ik had al een poosje een nieuw telefoonhoesje nodig (mijn oude begon te slijten), dus toen ik deze zag liggen bij de topshop kon ik het niet laten om hem te kopen. Het hipster-gehalte ligt echt ongelofelijk hoog, I know, maar ik vond hem zo leuk. Het leuke is dat de ananassen niet helemaal netjes ingekleurd zijn, vind ik in elk geval.


















URBAN OUTFITTERS 80 POUNDS
Last but not least, ik kon natuurlijk niet naar Londen zonder een paar schoenen te kopen. Ik ben redelijk shoe-addicted (wie niet? Schoenen zijn gewoon awesome) en het was gewoon liefde op het eerste gezicht. Het zijn echt de perfecte zwarte enkellaarsjes. Mooie dikke hak, niet al te hoog dus ze lopen best fijn (voor hakken dan). Ik vond ze wel echt heel duur, maar ze zijn van goede kwaliteit (echt leer yay, dat ruikt zo lekker haha) dus mocht het van mezelf. Hier ben ik dus ook echt ongelofelijk blij mee!

Dat was alles wat ik in Londen heb gekocht. En ja, het is heel veel en ik heb ook echt heel veel geld uitgegeven, maar ik heb dan ook voor gespaard. Het is niet dat ik normaal ook zo ongelofelijk veel geld uitgeef in een keer hoor, even voor de duidelijkheid, mocht je dat misschien denken, haha. Ik ben echt ongelofelijk blij met wat ik heb gekocht en ik vond het ook echt geweldig om naar Londen te gaan. Ik ben echt verliefd geworden op die stad, man oh man <3. Ik heb trouwens ook nog een aantal foto's gemaakt, dus als jullie het leuk vinden om naar nog een artikel over te zien, laat het maar weten!

Love, 
Maartje.

2 reacties:

Een reactie plaatsen