8/04/2014

Wishlist August 2014

Hi, het is alweer augustus, time flies. Ik zeg het al zo vaak, maar het is wel zo. Op het moment ben ik lekker aan het genieten van de zomervakantie, lezen, series kijken, bloggen. Over bloggen gesproken, ik wil het weer een beetje gaan oppakken (lees: ik heb mijn blog redelijk verwaarloosd). Mijn plan is om om de dag een artikel online te zetten, in elk geval deze maand. Let's move on, ik wil jullie in dit artikel graag mijn wishlist laten zien, ik heb nog een paar dingen die ik graag wil hebben en het leek me leuk om dat met jullie te delen!

ESPADRILLES / BOYFRIEND JEANS / SUNNIES / STATIEF/ PLAKFOLIE / STIFT

Ik vind espadrilles zulke toffe zomerse schoenen en ik wil echt heel graag nog een paar. Deze van de hema zijn lekker basic (hou ik van). Ik denk dat ik de zwarte ga kopen, omdat zwart gewoon echt overal bij past en makkelijk te combineren is. Ze zullen vast niet geweldig lopen en ook niet mega lang meegaan, maar voor vijf euro vind ik dat niet erg.

Dan wil ik ook nog een graag een boyfriend jeans, ik vind ze altijd zo tof staan. Ik combinatie met hakken, maar ook met simpele gympies staat het heel leuk. Deze van de H&M vind ik mooi omdat hij redelijk destroyed is, maar niet overdreven erg.

Het lijkt me heel tof om outfitfoto's te maken, maar aangezien er niet echt iemand is die ze voor me wil/kan maken is een statief eigenlijk wel iets wat ik nodig heb (ik heb zoveel "nodig" haha). Dit statief lijkt me van redelijk goede kwaliteit en is niet heel duur, maar mochten jullie nog een fijn statief weten (het liefst niet al te duur), let me know!

Last but not least, dit zag ik op de hema site en ik vind het zóóó gaaf. Dit is dus gewoon een soort kaftpapier/stickervel/weet-ik-veel-wat waar je op kunt krijten. Hoe gaaf is het als je dit op je schriften/boeken plakt, hoef je je nooit meer te vervelen tijdens de les. Ofcourse met bijpassende stift, omdat een krijtje zo lekker gaan afgeven in je etui!!!

Dit is wat er op mijn wishlist staat voor deze maand, heb jij nog dingen die je heel graag wilt hebben?
Liefs, Maartje.


2 reacties:

Een reactie plaatsen